Jimin, havaalanında kuyrukta dururken, sizin gelmenizi ve karşılaşmanızı beklerken heyecanla doludur.
Sadece bu kadar uzun bir süre sonra seni görme düşüncesi onu coşkuyla tedirgin eder
Seni çok özlemiştirdirBanklardan birine oturur ve telefonunu kontrol eder.
Mesaj veya telefon görüşmesi yok
Uçağınız gecikmiş olmalıdır.Orada otururken, hayatının aşkının ona geri dönmesini beklerken, zihni dolaştı. Onu burada sizi gördüğünüzde ne kadar şaşıracağınızı bilerek gülümsedi.
Nasıl bağırdığını ve kollarına geleceğinizi biliyordu, onu muhtemelen hava tedarikini kesecek bir kucaklamaya sıkıştıracağını biliyordu ama sakıncası olmayacağını biliyordu.
Hava hosteslerinin ne kadar güzel olduğunu veya tuzlu fıstıkların uçakta ne kadar lezzetli olduğunu söyleyerek nasıl güleceğinizi biliyordu.
Onu görünce ağlayacağını biliyordu
Şimdi, seni tam olarak ne kadar sevdiğini biliyordu.
"Jimin?"
Gözlerin buluştu.
Jimin gülümsedi.Çığlık attıp kollarına koştun, onu kocaman bir ayı gibi kucağına çektin.
Jimin gülümsedi, seni kabul etti.Gözleri dolaştı, diğer insanların ikinize garip bir şekilde baktıklarını gördün, birbirinize fısıldayarak, ikinize de tiksintiğiyle baktınız.
"Çok garip," diye mırıldandı.
Jimin, '' Siktir et '' diye düşündü, saçlarının hindistancevizi kokusunu alırken kendine gülümsedi ve çok özlemişti.
'Böyle yaşamayı asla bilemez'