Üzerimdeki beyaz sade elbiseye bakıp gülümsedim. Yanımda siyahların içinde kendine özgü tarzda giyinmiş adam vardı.
Onu nasıl elde etmiştim peki ya ona uzaktan sexy bulurken yanından bu kadar sakin kalmamın anlamı neydi.Onun yanında huzur buluyordum buda biraz daha rahat davranmamı sağlıyordu. Kendi yatağımıza oturup ona baktım. Elimle yanımı işaret edip çağırdım.
"Nasılsın güzelim?"
Gülümsedim. Bana bakışları seslenişi hwr şey aşık olunasıydı. Başımı omzuna yaslayıp gülümsedim.
"Çok huzurlu sen?"
Düşündü uzun bir süre bunu boğazından duyduğum 'hummm' sesinden anlıyordum.
"Huzurlu anını bozmak gibi olacak ama çok ateşlısın bende dikilmek üzereyim "
Başımı omzundan kaldırıp omzundan vurdum
"Saçmalama!"Başını hayır anlamında sallayıp başını omzuma koydu burnunu boynuma sürtüp öpücük bıraktı.
Onu korku dolu gözlerle bakarken alnımı öptü. "Rahatla"
Dudaklarıma kapandığında alt dudağımı emdi. Dilini içeri sokmak için çabalarken elleri elbiseyi çıkarmak için fermuarı arıyordu.
Fermuar yavaşça açılırken omuzlarım rahatladı ardından göğüslerim rahatladı. Elleri elbisemin omuzlarına giderken yavaşça çıkarıyordu.
Dilini dudaklarımda gezdirip boynuma doğru götürdü. Boynumu emmeye başladığında çoktan elbisem benden ayrılmıştı. Hızlı nefeslerimin arasına inlemelerim karışıyordu.
Benden ayrılıp beni süzdü. Ceketini çıkartıp içindeki kısa kolluyu fırlattı. Devamını ne kadar utansamda ben yapmak istiyordum.
Yatakta oturup pozisyona gelip kemere uzandım. Taehyung'un gözlerinin içine bakarken çıkarttım. Pantolonunun düğmesini açıp biraz aşşağıya çekiştirdim. Geri çekilip yatağa geri uzandım. Ellerim titriyordu. Nefeslerim hızlanmış karnım deli gibi sızlıyordu.
Taehyung üzerime uzanıp göğsümün üzerine öpücük kondurdu. "Çok güzelsin be güzelim"
Devamını getirmedim sıradan şeyler zaten iyi okumalar
Oylayın lütfen