Dudaklarını büzül kaşlarını çattın, dizüstü bilgisayarına yazdın. İşten erken eve dönmek istiyordun, ama aptal patronun bugün sana ekstra iş vermeye karar vermişti.
Gün batımından önce eve dönmeye kararlı, hızlı bir şekilde çalışmaya devam ederken onu zihninde lanetledin.
Hobi'nin doğum günüydü ve gerçekten onunla geçirmek istedin. Evde bebek bakıcısı olmaktan sıkılmış olmalıydı Seunghee (kızınız)
Onun özel günü için evde olmak ve küçük ama mükemmel ailenizle kaliteli zaman geçirmek istediniz.
Paltonuzu yakaladınız ve bir anda ofisinizden kaçtınız. Evinize tam hızda giderken, güneşin daha yavaş ayarlanması için dua ettiniz.
Onu zamanında eve getirmeye çok yakındın.
Kendinize sahne vererek, ön kapının kilidini açtınız, Hobi'nin Seunghee'ye bakarken yaptığı tüm karışıklığı görmeye hazırsınız, ancak bunun yerine sessizlikle karşılaştınız.
Çok sessizdi.
Neredeyse hiç kimse evde bile değildi.Yatak odasından yumuşak sesler duydunuz. Kaşlarınız çatladığında, yavaşça odaya sürünerek girdiniz neler olduğunu merak ediyorsunuz.
Kocanızı görünce kocaman bir gülümseme dudaklarınıza doğru yol aldı. Hoseok yere bağdaş kurup oturmuş, Seunghee, her ikisi de büyük pencereden dışarı bakıyorlardı
Hobi ona bir hikaye anlatıyor gibiydi.
“Sonra annen kızarırken ne kadar sevimli göründüğünü söyledim. Ona sevimli dedikten hemen sonra ne yaptığını biliyor musun?
Seunghee babasına bakarken kıkırdadı, "Eomma senden hoşlanmadı mı?"
"Aissh aptal olma" yorumunu salladı "benim için ölüyordu. Ama utanmıştı."
Kızınız şaşkın görünüyordu "utanç verici? Neden? Çok yakışıklı bir papa"
"Aigoo, bebeğim" güldü "utandı çünkü beni sevdiğini biliyordum"
"Eomma utangaç biriydi" diye kıkırdadı "ve sonra ikiniz de sonsuza dek mutlu yaşadınız !!!
Hoseok sevgiyle baktı, gözleri parladı, "Evet, yaptık"
"Ah, ikiniz evde olmadığımda yaptığınız şey bu mu?" Kapıya yaslanırken sırıttın
"Eomma !!" Seunghee atladı, sana sarılmak için koştu.
"Bir ezik olduğumu mu sandın?" Dedin, eğlendin.
Yanakları "Uhm ama ben de utanırım!"
Seunghee sadece ikinize şaşkınlıkla bakarken Hoseok ile birlikte gülmeye başladısınız.
"Doğum günün kutlu olsun, bebeğim" gülümsedi, dudaklarına hafif bir öpücük verdi.
Gülümsedi, gözlerini tuttu
"Eww!" Seunghee esnedi.
Hoseok gülümsediğinde göz kırptı ve "sonsuza dek mutlu yaşadık" dedi.