HOSEOK DAY

4.7K 77 2
                                    

Erkek arkadaşının uzaktan dans etmesini izlerken kalbin göğsüne çarpıyordu.
Onun hareket şeklini izlerken vücudu bir transa giriyordu. Saçları dağınık bir şekilde geri itildi. Derisi ter ile parlıyor ve gömleği kaslı vücudunda yapışıyordu.

Kapının arkasında gizlenirken dudağını ısırdın. Müzik aniden sona erdiğinde nefesi ağır ve yüksekti. Hoseok seni arkasındaki aynada gördü ve sana sırıttı. Dans etmek ona değiştirdi; onu enerjik ve tutkulu yaptı.

Yavaşça sana yaklaşırken kalbin daha hızlı atıyordu; "sen inanılmazsın" diye nefes nefese kaldın, onun mükemmelliğinde hala bir trans halinde.

Hoseok sana parlak ve saf göz kamaştırıcı bir gülümseme verdi. Yine de gözleri karanlıktı ve şehvet doluydu. Nefesini tuttun.

Daha fazla bir şey söylemeden Hobi belini tuttu ve bir öpücük için seni çekti. Gevşek tişörtünüz onun tutuşuyla aşağı çekiliyordu; köprücük kemiği baskıyla açılıyordu.

Hobi'nin gözleri karardıkça öpücüğü sert ve hızlıydı. Onun dili ağzından ayrıldı ve boynuna temas etti. Hassas cildinizi emiyor ve kemiyordu; "sana açım." Gömleğinizi aşağıya çekti, göğsünüzü daha fazla açığa çıkardı ve size üst vücudunuza öpücükler vermeye başladı.

Yakındaki bir sandalyeye gittiniz; hala birbirinize bedenleriniz sarılmıştı ve hoseok sana geldi ve titremeyle baktı. Göğsünüz mor kırmızı çürüklerle kaplıydı ve zevk nedeniyle neredeyse hiç konuşamıyordunuz.
...

Hobi sana baktı. Bu şaheser. Sen onunsun; duş için beraber banyodaydınız
"Bu izleri görüyor musun bebeğim?" Kalçalarını okşamak için aşağı doğru eğildi.
"Sen benimsin" diye titredi, titreyen dudaklarını tekrar öpüyor, daha nazik ama aynı derecede tutkulu. "Hepsi benim bebeğim"

btsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin