SEVGİLİN OLSAYDI

6.8K 97 25
                                    

Jungkook

Pazar günü sabahleyin kalktığınızda yürüyüşe çıkardınız. Kahvaltınızı ettikten sonra spor solonuna gider ter dökerdiniz. Sahil kenarında bir kafede oturur arkadaşlarınızla beraber sohbet ederdiniz.
Eve geldiğinizde beraber oyun oynardınız. Bu oyunları cezalı yapmak hoşuna giderdi.
Akşama kesinlikle gideceğiniz bir davet veya parti olurdu. Olmazsa beraber evde film izlerdiniz.
Günlerin sizin için boş geçmemesine özen gösterirdiniz.

Namjoon

Sabah kaklktığınızda beraber kahvaltı hazırlardınız. Masayı beraber topladıktan sonra gezilecek bir yerler bulurdunuz çoğu zaman tren yolculuğu veya uçak yolculuğla bir yerlere giderdiniz.
Eve geldiğinizde atıştırmalık bir şeyler yiyip çalışma odasına girerdiniz. Şarkı yazarken ona yardım ederdin.
Akşamleyin arkadaşlarınızla buluşur bir şeyler yapardınız.
Bütün gün boyunca onun ne kadar sexy göründüğünü söylerdin.
Sakallarnı keserken yardım ederdin.

Hoseok

Sabah kahvaltı eder yürüyüşe çıkardınız ısındıktan sonra spor salonuna giderdiniz.
Boş vakitlerinizi değerlendirmek için en iyi önerilere hope sahipti. 
Öğlenleyin atıştırıp aynanın karşısına geçip dans ederdiniz.
Beraber banyo yapardınız hemen sonra kollarının arasına girerdiniz. Size kitap okurdu.
Bazen çok ilgi göstermesine kızsanızda hoşunuza giderdi.
Akşam yemeğinden sonra arkadaşlarınızla içmeye giderdiniz.

Jin

Sabah o kalkmadan kahvaltı hazırlardınız. Size evliliğe hazırlık olarak bir sürü yemek yapmayı öğretmişti.
Birbirinize dede şakaları yapardınız. En çok beraber gülmeyi severdiniz. Sizi balık tutmaya götürürdü.
Artık sizde günlük olarak Jin'in annesiyle telefonda konuşurdunuz. Akşam olmadan oturup sohbet ederdiniz size gitar çalardı. Ona eşlik edip şarkı söylerdiniz.
Akşam yemeğinden sonra yürüyüşe çıkardınız.

Yoongi

Sabah beraber kalkar kahvaltı hazırlardınız. Kahvaltı bittikten sonra uykunuz açılınca sonraki saatlerde yapacağınız şeyleri düşünürdünüz.
Her zaman olgun biri gibi davranır söylediğiniz şeylerin hepsini yapmaya çalışırdı.
Beraber resim çizer film izler oyun oynar ve bir çok şey yapardınız.
Sizi babanızı hatırlatacak kadar ilgili davranırdı. Çoğu zaman bunu fark ettirmeden yapardı.
Akşam yemeğinden sonra sadece yatak odasında vakit geçirirdiniz.

Jimin

Sabah sizden erken kalmaya alıştığı için kahvaltıyı hazırlardı. Beraber yedikten sonra spor solonuna giderdiniz.
Öğlenden sonra sizi eğlendirecek şeyler bulurdu. Size küçük hediyeler vermeyi seviyordu. Sizi mutlu görmek hoşuna gidiyordu.
Akşama kadar dışarıda vakit geçirip sonra arkadaşlarınızla buluşurdunuz. Beraber geç saatlere kadar içerdiniz. Çılgınlar gibi dans ederdiniz. Sonunda en az içkili olan arabayı kullanırdı.

Taehyung

Sabah kalktığınızda beraber kavaltı hazırlamaya giderdiniz. Ama tae size yardım edemezdi sadece yaptığınız şeyleri tırtıklardı.
Beraber yemek yedikten sonra beraber sohbet ederdiniz. Sizi mutlu etmeyi çok iyi başarırdı.
Her ay onun kravat koleksiyonuna hediye alırdınız. Bu çok hoşuna giderdi.
Öğleden sonra arkadaşlarınızın yanına giderken çocuk parklarına uğrardınız.
Arkadaşlarınızla gece yarısına kadar vakit geçirirdiniz. Ortamın neşesi tae olduğu için yüzünüzdeki gülümseme silinmezdi.

Oylarınızı unutmayın 5 bin okunma için teşekkürler

btsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin