Siz ve arkadaşlarınız Dubai'de tatildeydiniz. Sizin için en önemli kısmı, gerçekten iyi yemek vardı. Onlarla tatildeyken toplam üç kişiydiniz akşam yemeğinden sonra çocuklarla lobide haber duvarında asılı bir poster gördüm. Akşam saat 9'da alkollü bir plaj partisi olduğunu yazıyordu. Tabii ki hepiniz biraz eğlenmeye karar verdiniz. Herkes hazırlandı, bikinileri üzerinde ince bir şey giydiniz, sahile doğru yürüdünüz. Geldiğinde yüksek sesle müzik duydun.
"Bu eğlenceli geliyor!"Dedin ve diğerlerinden daha hızlı koştun. Bir çocuk gözünü hemen yakaladı, Koreli gibi görünüyordu. Ona doğru yürüdün.
"Annyeong"
Ona, sen de Koreli olduğunu bildirmek için dedin."Dans etmek ister misin?"
Dedi ve başını salladın. Kalabalığın içinde dans ediyor ve tatilin tadını çıkarıyordunuz.
"Bu arada senin adın ne?"
Aniden sordun ve cevap verdi
"Namjoon, sen Y / n misin?"
"Nasıl bildin-"
"Bu gömlek lol yazılmış"
"Ah ... doğru"Ona baktın ve sırıttığını gördün. Düştüğünü inkar edemezsin. Onu buradan zorla öpme isteğin vardı. Onu tişörtüne çektin ve sertçe öpüştün? Kimse seni büyük insan kalabalığında görmedi. Dışarı çıktıktan birkaç dakika sonra onu elinden tuttun ve otel odasına aldın.
Siz ikiniz öpüşmeye devam ederken birbirinizi soyuyorsunuz. Sonra ona oral seks yapmaya başladın. Namjoon kafasını geri attı
"Aman Tanrım, sen bu işte çok iyisin"Dedi ve sonra yatağa gittin. Boynunu öpmeye başladı izler bırakarak. Seni dışarıdan yiyordu ve çok yüksek sesle inliyordun.
Bir süre sonra sana girdi ve sana verdiği zevki sevdin.
"Mmmm lütfen bana ver uhuhh"İnlemeye başlamıştınız ve Namjoon size daha hızlı ve daha hızlı bir şekilde kalça sokmaya başladı. Her zaman g-noktanıza dokunduğunda çığlık attınız.
"Kendini çok iyi hissediyorsun!"
Bacaklarınız tüm zevkten titriyordu ve siz onu sevdiniz.
"Kirli bir şey söyle"Namjoon senin içine girdikten sonra söyledi.
"Biliyor musun, sen kirli ve ateşlisin. Seni sikmek lazım, efendim lanet olsun, lütfen.
Gerçekten hızlı gitmeye başladı.
"Ahh, geliyorum !!"
"Ben de!"
Her ikiniz de geldikten sonra yatağa yattınız
"Bu kadar ateşli bir adamla tanışacağımı sanmıyordum. Sen çok güzelsin"
"Harikaydın, Y / N"