Jn
Bacakların kontrolsüzce titriyordu, asla bu kadar katı davranmamıştı
Bu kadar kaba olmayı istemedi, bu yüzden ne yapacağını bilmiyordu
"Peki ben - ahh ... sadece dinlenmek ve durup durmadığını görmek ister misin ??" Seni güldüren endişesi onun sesinde titredi.
"Jin bebeğim ben iyiyim, bu gerçekten iyi bir iş çıkardın demek, ölmüyorum" saçlarını kıkırdayarak karıştırdın, göğsüne derin bir nefes aldı.
"Demek istediğim ... Bir başkası için ben hazırım" diyordun nefes nefese, Jin başını şeytani bir şekilde gülümseyerek kaldırdı."Asla demeyeceğini sanıyordum meleğim"
Rm
Bacakların deli gibi titriyordu, ne kadar sert olduğuna inanamıyordun, ama şikayet etmedin
Seni omzunun üzerinden banyoya götürdü.
“Y / n bacaklarını aç ve seni temizlememe izin ver, hiç görmediğin bir şey bebeğim” diyor sana güvence veriyor, isteksizce bacaklarını açıyorsun.
Joon pufunu prensesini yıkamak için kullanıyor, yumuşakca inliyorsun seni fark ediyor
Sana sırıtarak bakıyor pufunu iki parmağıyla değiştirip, çekirdeğinde süzdü."Banyo daha sonraya kadar bekleyebilir, biraz eğlenelim"
Sg
Siz ikiniz en iyi araba seksini bitirdiniz, kül sarışın saçlarını geri sabitledi
Külotlarınızı ve şortlarınızla birlikte geri giydiniz, o arabaya baktı ve bacaklarınızın hala titrediğini fark etti.
İkiniz de "tekrar mı?" Diye gülmeye başladınız Yoongi "kıkırdadı ve elini titreyen uyluğunuza koydu.
"Senin bu kadar istediğin zamanları seviyorum, daha sık yapmaya başlamalıyım" sisli pencereleri temizledi ve başını geriye atıp bacaklarını dinlendirerek geri döndü.
Elini tüm yol boyunca uyluğunuza dayadı, dokunuşunu görmezden gelmek kolay değildi"Evin 2. turuna bakalım bebeğim"
Jh
Siz ikiniz bir nedenle tiyatronun arkasında oturmuştunuz, hobi önermişti. Yakında nedenini öğrendin
Filmin sonu oldu ve hobi'nin kucağına oturdun, bacakların titriyordu
Film boyunca iki kez içinize girdikten sonra içinizde kaldı.
“Benim için çok iyisin bebeğim, seni böyle halka açık bir yerde sikmeme izin verdin” ikiniz tiyatrodan ayrılırken boynunuzu öptü.
Şüphelenmesinler diye yürümene yardım etti. "Hobi". Elini sıkıyorsun.
"Evet bebeğim?" Başka bir şey söylemiyorsun ve onu aile tuvaletine çekiyorsun"Al beni, hemen burada, hemen şimdi ."
Jm
Seni her türlü pozisyonda tuttu, ama cowgirl favorisiydi.
Başlığa tutuldun, yukarı ve aşağı sıçradın Alt vücudunuz gelmek için titremeye başlamıştı, böylece durmak için yavaşladı ve göğsüne koydu kafanızı ,
Seni hala yavaşça yukarı ve aşağı getirdi, sessizce inledi. "Kahretsin, bacakların çok titriyor bebeğim"
Titreyen bacaklarınızı hissetmek için elinize ulaştınız ve "bunu park yaptı" dediniz
O kıçını şaplakladı ve "hayır ben yapmadım, beni süren sensin""Kapa çeneni ve beni becer, park"
Th
Hayatınızda hiç bu kadar sert orgazm olmamıştınız, kaslarınız ağrıyordu ve zamanla fazladan ağrıyordu
Seni sert ve hızlı becermişti, zorlukla devam edebilmiştin, bundan sonra nasıl tamamen iyileşeceğini bilmiyordun.
Tuvaleye gitmek ve işemek için ayağa kalkmaya çalıştın ama bacakların güçsüz olduğundan seni yere düşürdü
Tae aniden bir ses duyduğunda telefonuna uzanıyordu. Oturdu ve zemine yayıldığını gördü.
"Mm, belki de seni çok siktim." Yanına gelip seni tuvalete götürdü"Dürüst olmak gerekirse Tae, umrumda değil"
Jk
Daha fazla dayanamayana kadar seni acımasızca şaplakladı , bacaklarını hassas noktalarına çarparak geri itti
Ağladın ama çok sevdin, zaten her yerde meni vardı ama bacakların titremeyi bırakmadı.
"Yavaşla lütfen" inilti halinde söyledin, daha fazla alamazsın, çıkardı ve sadece parmağını soktu, meniler parmaklarını çevreledi.
Bacaklarını açık tuttun, ama o kadar canın yanmıştı ki acısı devam ediyordu
"o kadar güzel ki" Parmaklarını ıslaklığından alır, meyve sularını parmaklarından yalar."Çok tatlı bir bebek tadın var"
Kapağı nasıl buldunuz?