! smut !
...
jungkook a lăsat ușa deschisă la baie, pentru ca taehyung să se usuce. era atât de întărit, încât îi provoca durere. rămânând la fel de gol, a mers de-a lungul coridorului, pentru a lua câteva lumânări din dulap.
a adus lumânările și chibriturile în camera lui taehyung, le-a aprins și le-a așezat frumos pentru atmosferă, apoi s-a așezat pe pat, așteptând ca taehyung să iasă din baie.
era atât de anxios. voia mai mult ca niciodată să facă dragoste cu băiatul frumos, care i-a dat lumea peste cap și care-l iubea la fel de mult, dar îi era frică să nu facă ceva greșit. tatăl lui i-a spus câteva lucruri de bază despre sex, deci știa, în mare, unde trebuie să intre membrul său.
cât despre jungkook, și lui îi era frică să nu-l rănească pe taehyung, deși știa mult mai bine decât acesta ce trebuie să facă, pentru că tatăl lui l-a învățat cu mai multă precauție. în locul de unde provenea, era ceva absolut normal ca băieții de vârsta lui să se însoare, iar acest aspect legat de viața sexuală era absolut necesar. reproducerea era, de asemenea, o parte foarte importantă a culturii și credințelor lor.
jungkook a ieșit din transa în care se afla, când o siluetă frumoasă și firavă a ieșit din baie. taehyung avea o aură aparte, razele lunii îi loveau ușor pielea albă și îi luminau ochii, iar strălucirea aurie a lumânărilor făcea momentul și mai special.
taehyung își mușca buza de jos emoționat, ținându-și mâinile la spate și apropiindu-se de jungkook, care zâmbea. s-a așezat pe pat lângă jungkook, acesta punându-și mâinile pe șoldurile catifelate ale lui taehyung, o premisă caldă a buzelor lor care s-au unit într-un sărut.
jungkook și-a pus mâinile mari pe fundul lui taehyung, strângând într-un mod care-l înnebunea. taehyung a gemut înfundat, deschizându-și gura. jungkook a profitat de moment pentru a-și băga limba în gura lui, sărutul devenind mai intens.
taehyung și-a depărtat gura, inima sărindu-i din piept.
"calmează-te, îngerule. voi avea grijă de tine." l-a asigurat jungkook, dându-i părul dezordonat de pe frunte. taehyung a inspirat adânc.
"o să doară?" l-a întrebat taehyung. jungkook a dat din cap.
"da, iubire, dar puțin. nu știu nici eu, de vreme ce sunt virgin ca și tine, dar tata mi-a spus tot ce trebuie să fac. promit că va fi bine și nu ai de ce să te temi."
taehyung s-a întins, sărutându-l la fel de intens pe jungkook. jungkook i-a prins ușor buza de jos, făcându-l să geamă. și-a poziționat mai bine mâinile pe șoldurile lui taehyung, punându-l dedesubtul lui, iar el fiind deasupra. a început să-și miște mâinile pe pieptul lui taehyung, frământând un sfârc între degete și făcându-l să-și dea capul pe spate de plăcere. se întărise în urma atingerii sale, ceea ce l-a făcut pe jungkook să rânjească, lingându-i porțiunea de piele din jur cu vârful limbii.
"j-jungkook." a murmurat taehyung în pur extaz, arcuindu-și spatele. jungkook și-a mutat buzele pe sfârcul lui.
taehyung strângea apăsat cearșaful patului, în timp ce buzele lui jungkook coborau încet pe abdomenul lui, ajungând la pelvis. jungkook și-a ridicat privirea la taehyung, văzându-l pe băiat savurând euforia resimțită în urma atingerilor sale.
"ești sigur?" jungkook îl întreabă din nou. respirația lui greoaie îi lovea membrul tare și plin de dorință, făcându-l să simtă fiori în tot corpul.
"d-da, jungkook, vreau mai mult." a spus taehyung aproape șoptind. jungkook a râs moale văzând cât de nerăbdător e, apoi i-a sărutat șoldul, coborând.