Ik lach. 'Is dat een date?' Vraag ik. Er verschijnt een gigantische grijns op Harry's gezicht. 'Als je dat zou willen, dan wel ja,' antwoordt hij. Ik glimlach. Dat is zo'n typisch antwoord dat ik van hem had kunnen verwachten. 'Het is een date,' lach ik, 'Maar handen thuis!' Voeg ik eraan toe. De grijns op zijn gezicht wordt zo mogelijk nog groter. 'Oké, ik zal mijn best doen. Twee vrienden onder elkaar, ik beloof het.'
Ik glimlach. Hoe weet hij dat ik nog nooit in L.A. geweest ben? En dat terwijl ik in California woon? Ik ben er vrij zeker van dat ik hem dat niet verteld heb. Maar hoe hij er ook opgekomen is, het blijft superlief. Dus gooi ik mijn armen om zijn nek, en omhels ik hem. 'Dankjewel,' fluister ik tegen zijn shirt. Ik voel tegen mijn wang dat hij weer glimlacht. 'Voor jou alles, schat.' Ik rol met mijn ogen. Ik ben er zeker van dat hij dat hele koppelgedoe niet zo snel zal vergeten. Dus ga ik op de tippen van mijn tenen staan, en geef hem een kus op zijn wang. 'Je bent té lief,' zeg ik dan. Harry's gezichtsuitdrukking was van blij naar verward gesprongen in slechts een halve seconde, maar springt dan weer naar blij. 'Hoe ben je er eigenlijk opgekomen? Om naar Los Angeles te gaan, bedoel ik.'
'Oh...' antwoordt hij, 'Ik dacht dat je wel eens een dagje vrij verdiende,' zegt hij schouderophalend, 'En daarbij, ik heb aan je moeder gevraagd wat je écht zou willen doen op een vrije dag, en ze antwoordde meteen "Los Angeles bezoeken", dus ben ik ons een vrij dagje aan het scoren,' zegt hij met een ondeugende blik. Ik tik op het puntje van zijn neus. 'Waarom lach je zo?' Vraag ik. 'Omdat,' fluistert hij, 'Het me geweldig lijkt om een hele dag bij jou te zijn.' Ik rol met mijn ogen. 'Jij charmeur! Maar eh, er zit een klein gaatje in jouw verhaal... We zijn al elke dag samen.'
Hij schudt zijn hoofd. 'Ja...' antwoordt hij, 'Maar ik zou graag jou eens een dagje eruit gunnen, weg van hier, weg van deze chagrijnige collega's.' Ik knik. 'Daar zit wat in,' lach ik. De ondeugende blik verschijnt weer op zijn gezicht. 'En daarbij, als we niet op het werk zijn, kan je me elke keer kussen als je er zin in hebt,' fluistert hij. Ik moet lachen en geef hem een speelse stomp. Ik besluit mee te spelen. 'Ik zal het onthouden,' fluister ik mysterieus.Die avond ben ik enorm vrolijk-vrolijker dan ik ooit al geweest ben waarschijnlijk. Ik neem een warm bad en lees er de nieuwste Seventeen in. Dan was ik mijn haren, en als ik eruit kom ben ik net een verrimpeld appeltje. Ik moet lachen. Ik had de tijd weer eens niet in de gaten. Dan neem ik mijn favoriete bodylotion, Daisy van Marc Jacobs, en wrijf mijn huid in. Ik scrub mijn gezicht, en na de scrub er af te wassen krijgt mijn gezicht een gezonde gloed. Ik draai mijn vochtige haren in een slordige dot, en trek mijn pyjama aan, een trainingsbroek met een oversized wit shirt met bloemenprint erop. Dan voorzie ik mijn hand-en teen nagels van een vrolijk rood likje, en stap in mijn fluffy pantoffels. Ik ga naar mijn kamer, en kijk op mijn gsm. Ik moet meteen lachen als ik een nieuw bericht zie. Het is een wandelroute door Los Angeles. Drie keer raden wie dat heeft doorgestuurd.
JE LEEST
A British Love Interest (Ft. Harry Styles)
FanfictionDe negentienjarige Ella werkt in het cafeetje van haar moeder in California, Amerika. Haar leven is nogal normaal, en een tikkeltje saai, totdat er een nieuwe-en super knappe!- Britse jongen in het cafeetje komt werken. Genaamd Harry. Al snel wordt...