Where's the "us" in "trust" gone?

844 22 7
                                    

Ondertussen zijn Harry en ik nu al acht maanden samen, en ik zou willen zeggen dat het goed tussen ons gaat, echt waar, maar de laatste tijd doet Harry zo zenuwachtig, en het lijkt alsof hij iets voor me verzwijgt. Ik wil heel graag geloven dat hij een romantische verrassing voor me in petto heeft, maar volgens mij vertrouwt hij me niet meer. En als je het mij vraagt is vertrouwen het belangrijkste in een relatie. Ik zou met hem moeten praten, ik weet het. Maar, het probleem is dat ik al zo vaak met hem heb proberen te praten, en hij zegt altijd dat er "totaal niets aan de hand is", maar de gespannen blik in zijn ogen, en de zweetdruppeltjes op zijn voorhoofd kan hij niet verbergen. Dus wat doe ik? Ik luister naar het liedje dat op dit moment mijn relatie perfect beschrijft: "No Good in Goodbye" van The Script. Niet dat ik het heb uitgemaakt, maar die ene zin, "Where's the "us" in "trust" gone?" Blijft door mijn hoofd spoken. Ondertussen lig ik in mijn bed, naast Larissa, want aangezien het zaterdag is, en ik in een liefdescrisis zit, luistert ze maar al te graag naar mijn verhaal. 'Om te beginnen zou ik dat liedje eens afzetten. Zo. Veel beter. En nu ga je me vertellen wat je écht dwarszit. Wat denk je dat hij van je achterhoudt?' Ze heeft het liedje afgezet, en ik snap haar wel, de hele avond al heeft ze 'No Good in Goodbye" moeten horen, aangezien ik het op "herhalen" had gezet. Ik zucht. 'Ik-ik weet het niet. Ik weet wel dat hij me niet zou bedriegen, hij heeft ervoor gezorgd dat Ethan is gestopt met me zo lastig te vallen, je weet wel die vervelende ex? Ja, dus dat is het al niet, maar wat het wel is...' Ik sla mijn hoofd neer. 'Dit is het moment waarop ik je zeg wat ík ervan denk, toch?' Vraagt ze. Ik knik. 'Oké. Wat ík denk is dat hij je ongelooflijk graag ziet, anders had hij me bij je verjaardag niet laten overvliegen, en had hij Ed Sheeran niet voor je geregeld. En oh, ben je al die romantische dates soms vergeten? 's Avonds op het strand wandelen, samen Los Angeles bezoeken, moet ik soms doorgaan?' Ik schud mijn hoofd. 'Nee, maar dat is voordat...' Voor ik mijn zin kan afmaken, kapt Larissa me al af. 'Voordat wat? Voordat je niet meer het lef had om met hem te praten? Want als je het aan mij vraagt is er niets mis. Jullie ogen lichten nog altijd op als jullie elkaar zien. Dus wat er ook is, vraag het hem gewoon, en zorg dat hij weet dat hij je kan vertrouwen. Dat weet hij wel, maar het een keertje te veel zeggen kan geen kwaad. Praat het uit, want ik heb nog nooit van dichtbij zo'n mooi liefdesverhaal gezien. Ella, je wou altijd een relatie hebben zoals in de films, en weet je wat? Met Harry heb je dat. Je hebt je eigen sprookje met hem, dus praat het uit voordat het middernacht wordt.'

A British Love Interest (Ft. Harry Styles)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu