She's falling, doesn't even know it yet

975 26 0
                                    

Ik ben net de bar aan het schoonmaken, als mijn moeder om de hoek verschijnt. 'Hé, Ella!' Zegt ze. Ik lach.
'Goedemorgen, mam.' Ze trekt me in een omhelzing. Ze ruikt aan mijn haar. 'Heb je een andere shampoo gebruikt?' Vraagt ze. Ik rol met mijn ogen. 'Wat denk je nu zelf?' Vraag ik. Ik gebruik al jaren dezelfde shampoo, bodylotion, zeep, schoonheidsproducten... Alsof ik óóit ermee zou veranderen. Ze kijkt me verbaasd aan. 'Een nieuwe parfum, dan?'
'Nee, mam!'
Dan verschijnt er een gigantische grijns op haar gezicht, en zet de haar lippen aan mijn oor. 'Ik probeer je alleen duidelijk te maken dat je het bijna kan rúíken dat je verliefd bent,' lacht ze, met een knikje naar Harry, die de tafels aan het schoonmaken is. 'Mám!' Roep ik verontwaardigd. 'Je weet heus wel dat het zo niet is!' Haar ondeugende grijns is, als het al mogelijk is, zo juist nóg breder geworden. 'Ik ben je moeder, Ella. Ik zie het wel wanneer mijn meisje verliefd is.' Ik geef haar een stomp tegen haar schouder. 'Ooit van het woord "ophouden" gehoord?' Vraag ik. Ze lacht. 'Van gehoord wel, ja. Maar ik ga niet over naar de actie,' zegt ze met een knipoog. Dan zet ze haar mond weer aan mijn oor en fluistert: 'Je wilt het zelf nog niet toegeven, maar het is overduidelijk,' lacht ze. En dan is ze ineens verdwenen. Harry loopt naar me toe, en geeft me een snelle knuffel. 'Hé, El.'
'Ook goedemorgen,Harry,' lach ik. Hij tikt op het puntje van mijn neus. 'Waar ging dat over? Je bent zo rood dat ik er vrijwel zeker van ben dat tomaten jaloers zijn,' lacht hij. Ik kijk naar mijn schoenen. Dat ga ik echt niet aan zijn neus hangen. Dan zou ik nooit meer van zijn gezeur afraken. 'Niets.'
Hij lacht. 'De gast die het genoegen heeft die glimlach op jouw gezicht te toveren weet niet half hoeveel geluk hij heeft,' zegt hij. Ik wil hem een plagerige stomp geven, maar hij heeft mijn arm al beet. Dus schud ik mijn hoofd lachend en geef hem dan maar een knuffel. Hij had het aardig bedoeld. En ik kan zo vaak zeggen als ik wil dat ik hem niet leuk vind, ik ben er niet meer honderd percent zeker van. Maar één ding weet ik wel zeker. De glimlach en de blosjes die nu mijn gezicht sieren, komen door hem.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Hey mensen!

Ongelooflijk bedankt dat jullie A British Love Interest naar 1k hebben gekregen! Ik ben zo dankbaar! En ik zou graag weten wat jullie favoriete hoofdstuk is, zodat ik meer van die soort scènes kan schrijven! Nog eens bedankt! En comments en votes zijn natuurlijk ook altijd welkom!

A British Love Interest (Ft. Harry Styles)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu