BÖLÜM 1 "DEĞERSİZ"

233 12 5
                                    

~~~~
Ben neden böyleydim,neden bu kadar haksızlık içinde yaşıyordum.İnsanın öz annesi ve babası hiç mi bir kızı sevmez ha?

Zorlu geçiyordu saniyelerim,saatlerim,günlerim..

Babam adlı ama görevine uymayan bir şahısın yine seslenmesiyle odamdan aşağıya Annem ve babamın olduğu yere indim. Herkes bana bir tuhaf içinde bakıyordu. Aniden babam(!) konuşmaya başladı.

"Vanessa! yine derslerine çalışmayıp kız arkadaşlarına karışıyormuşsun."

"Hayır ve dersler bana hitap etmiyor,sevmiyorum. Ayrıyetten benim kız arkadaşım falan da yok bana bulaşana ben de bulaşırım" dedim babam ve annem kızmış olacak ki annem konuşmaya başladı.

"Vanessa,seni okuldan aldıracağız."

Beni okuldan aldıracaklarmış mış,çok da umurumda!.

"Peki" dedim..

"Benim şirketimde çalışacaksın hem de benden sonra baş olarak!"

"Ne¿" diyebilmiştim sadece,çünkü ben ne okumak ne de çalışmak istiyordum. Acımasız baba ve anne daha 18 yaşında olan bir kızınızı okul bahanesiyle sırf reşit oldum diye hemen istemediğim bir şirkete koymak. Hem de kendi şirketleri!

"Duydun Vanessa,şimdi hazırlanıyorsun ve baban ile şirketi gezmeye,öğrenmeye gidiyorsun"

"Ben şirkette çalışamam,daha yeni 18'ime girdim ve yaptığınız şeye bakın. Derslerim orta,sevmememe rağmen. Ve o kız arkadaşlarım dediğiniz insanlar benden zorla paramı çaldılar ve be-" daha sözümü tamamlayamadan Jae yani BABAM bana "Odana çıkıyorsun,giyiniyorsun ve hemen gidiyoruz 5 dakikan var Vanessa!" demişti.

Yine haksız ben olmuştum onların gözünde. Odama çıktım ve hemen giyindim,gözlerim değersiz Jae ve Kitty yani babam ve annem ile eskiden çekildiğimiz bir fotoğrafa kaydı.

Eskiden mutluyduk ama son 3 yıldır bana çok kötü bir şekilde davranıyorlardı.

Ne kadar bana kötü davransalar da onlar için paradan başka bir şey yok. Öz oldukları için saygımdan Anne,Baba diyordum.

Daha fazla oyalanmadan zorla aşağıya indim ve arabaya bindim.Nefret ediyordum bu hayattan annemden babamdan..

Babamın şirketine gelmiştik ve içeriye girdik,babam bana gereken her şeyi söyledikten sonra bir konuşmada bulunduk.

"Baba yan şirket bizim şirket gibi çok büyük onlar da kim?"

"İyi soru Vanessa. Orası bizim gibi büyük bir şirket.Belki olanakları bizden daha fazla olabilir ama bizim çalışanlarımız daha güçlüdür."

Babamın birdenbire bana iyi davranmasının mucizesi neydi ki?

"Vanessa,orası da bizim gibi çok ünlü bir şirket. Şirket Kim ailesinin şirketi. Bay Kim oğlunu şirketin başında tuttu aynı benim sana yapacağım gibi."

Ne demişti o öyle, ben nasıl şirketin başına geçecektim beni Bay Kim'in oğlu falan sanıyorsa yanılıyor.

"Ama ben nasıl yaparım ki sonuçta şirket kocaman ben yönetemem."

"Yaparsın bizim şirket soyadlarımızla ünlü Lee şirketi. Daha da yükselteceğine inanıyorum. Odanı ve heryeri de gösterdiğime göre ben şirketteki odamdayım bir sorun olursa gelirsin."

"Tamam,deneyeceğim" dedim ve şirketi yakından incelemiştim babam bana bir sekreter ayarlamıştı. Sanırım şirket ile iç içe olmayı başarmıştım.

O zaman,haydi bakalım ilk günüm kutlu olsun.

TANITIM VE HİKAYE TARZI OLDU 1.BÖLÜM.. HAYDİ BENİM DE BU KİTAPTA İLK BÖLÜMÜM HAYIRLI OLSUN. VOTE VE COMMENT~

Small Boss ~SamuelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin