"Çocuklar biliyorsunuz ki spor etkinlikleri başlayacak. Kızlar voleybol,erkekler ise futbol olarak ikiye ayrılacak. Hiç el kaldırmayın ben seçeceğim."dedi hoca.
"Erkekler için seçiyorum William,Samuel ve 4 kişi daha..."
"Kızlar için ise Vanessa,Emily ve 4 kişi daha..."
"Ama hocam ben oynamak istemiyorum"dedim.
"Vanessa oynayacaksın,alıştırmalara başlayın. İtiraz eden varsa sözlüsü gitti demektir."
"Ayrıca gurup projesi için de seçim yapıyorum hemen yarın getireceksiniz.Konular tahtada yazılı ben seçeceğim."
"Kim Samuel,Lee Vanessa"dedi hoca. E yeter yani.
"Hocam, Vanessa başka biri ile olsun ben Samuel ile yaparım."dedi Emily.
"Hayır Emily sen William ilesin."
"Hayır hocam,Emily haklı o Samuel ile olsun ben de William ile.."
"Seçtim bile."dedi hoca.
"Eğer gurup sorunları çıkarsa not düşüreceğim"demişti hoca ve serbest bırakmıştı bu ders bizi.
Of ben Samuel ile nasıl yapacaktım ya bu projeyi. Yapmazsam düşük gelecekti hadi Vanessa cesaretlen ve konuş.
"Samuel"
"Ne"
"Proje yapacağız"
"Ben yapmayacağım sen yap."
"Ya ama hoca beraber yapmamızı söyledi."
"Eve gidip uyuyacağım."
"Of Samuel."dedim ve yerime geçtim. Tek derdim bu proje idi. Ama ben yapacaktım hatta evlerine gidip yapacaktım başka seçenek yok.
Dersler su gibi geçmişti,en son son dersteydik ve zil çalmıştı. Samuel eşyalarını toplayıp çıkmıştı ben de,onun arkasındaydım.
"Hadi gidelim."dedim.
"Nereye?"
"Sizin eve,proje yapmaya"
"İstemiyorum."
"Ama ben istiyorum ve yapacağız."
"İyi."dedi ve evine doğru yürüyorduk. Anahtarla kapıyı açmıştı.
"Ah,Samuel hoşgeldin ve Vanessa."
"Hoşbulduk Kevin,hoca proje ödevi için zorlattı bu yüzden bir gurup çalışması yapacağız. Umarım rahatsızlık vermem.."
"Yok,ne rahatsızlığı kendi evin gibi kullanabilirsin."
Salonda yapabilirsiniz,ben gerektiği yerde yardımcı olabilirim.
"Teşekkürler Kevin."dedim.Yapmaya başlayacaktık ama Samuel masada uyuyordu.
"Hey,Samuel hadi yardım et biraz."
"Ben yapmayacağım demiştim."
"Samuel kız yarısına geldi sen hiç bir şey yapmadın hadi."dedi Kevin.
"Neyse ya."dedim.
"Vanessa yardım edebilirim"dedi Kevin..
ve gerçekten yardım etmişti. Bitirmek üzereydik."Eyvah!teyzemi aramadım."dedim ve teyzemi aradım geç geleceğimi de söyledikten sonra son dokunuşları yaptık bitmişti.
"Kevin,sana minnattarım çok teşekkür ederim ben.."
"Lafı olmaz Vanessa,her zaman. Çözemediğin sorular varsa yardım edebilirim."
"Matematikte mantığını çözemediğim bir kaç soru vardı"
"Oh matematik,en sevdiğim."dedi ve gerçekten baya baya anlamıştım çok iyi hocalık yapıyordu
"Ben tekrardan çok teşekkür ederim."
"Zevkliydi problemler,her zaman."
"Bu projeden 100 alacağınıza inanıyorum,Samuel bir şey yapmasada."
"Senin yardımınla.."dedim. Samuel gerçekten çok kötü birisiydi,kuzeni çok yardım etti.
"Bitirmişsiniz."dedi Samuel.
"Evet gurup arkadaşım Kevin ile bitti."dedim..
"Neyse geç oldu ben gidiyorum,tekrar sağ ol Kevin.."
"Ne demek."
"Ben odamda uyuyorum."dedi Samuel.
"Ben de seni bırakayım"dedi Kevin.
"Ah,teşekkürler çok yüklendim sana.."
"Yok hem hava almış olurum"dedi Kevin. Samuel ise hiç bir şey takmadan uyumaya gitmişti. Anlayamıyorum nasıl bu kadar rahat..
"Beni eve bıraktığın için teşekkür ederim."
"Rica ederim."demişti. Ben de eve girmiştim ama Eric bir anda üzerime saldırmıştı beyinsiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Small Boss ~Samuel
De TodoGarip karşılaşma,garip olaylar,karışık sevgi.. 'Vanessa~Samuel'hikayemizin baş kahramanları. Yıllarca dayanılmayan kırılganlık. Hepsi hikayemizde..