BÖLÜM 26"1 AY SONRA"

50 7 14
                                    

Şirkette çalışıyordum,hey ama bir anda ne oluyordu böyle.. kapının arasında dumanlar geliyordu ve ben terliyordum. Hayır yangın oluyordu

Kapıya yaklaştım.

"Biri y-yardım etsin lütfen. Yanıyorum yardım edin!!" şu an öksürüp yerde yatıyordum olmuyor dayanamıyordum,her şey bitmişti..

Gözlerimi açmamla nerede olduğumu kavramaya çalışıyordum.

"Tatlım uyandın mı?"

"Hyunsik,ne oldu bana?"

"Şirketinizde yangın çıktı seni ben kurtardım."

"Babam?"

"Öldü."

"N-ne diyorsun sen ne ölmesi nasıl."

"Yaşlı şey zaten bir gün ölecekti önemli olan biziz."

"Ve sen r-rahatsın dimi? Ben gidiyorum."dedim ve çıktım o nasıl böyle davranırdı.

~1 ay sonra..~

1 ay geçmiş olacak ki kız arkadaşım Olivia ile kendimize bir ev tutmuş kalıyorduk..

Babam'ın ölümünden sonra beni tekrar hayata döndürdü diyebilirim..

Kendisi kafede çalışıyordu. Bende bir Markette motorum ile sipariş alıp götürüyordum.

"Hadi Vanessa kalk işe geç kalacağız"

"Tamam Olivia."dedim ve hazırlandım. İşe varınca patrona ve iş arkadaşlarıma selam verip,sipariş almaya başladım.

"Vanessa telefon çalıyor yeni siparişler 2 kutu acı soslu kanat."

"Tamam patron"dedim ve hazırlanan kutuları poşetleyip motora koydum. Ah canım çekmişti..

Yolda ilerlerken evin önüne gelmiştim bu ev tanıdık geliyordu amman çok fazla sipariş götürdüğüm için olabilir.

Zili çaldım ve açtılar.

"Buyrun siparişiniz.."

"Teşek- Vanessa?"

"Kevin?"

"Oha sen burada mı çalışıyorsun, Vanessa neredeyse 7 yıl falan geçti geç içeri."demişti ben de içeri girmiştim olamaz Samuel de vardı bu evde.

"Samuel nerede?"

"10 saniyeye gelir markete gitmişti."

"Hey,ben ne yapacağım. Onu tekrardan görmek istemiyorum."

"Bak şu perdenin arkasına saklan."

"Samuel hoşgeldin."dedi Kevin.

"Al,aldım her şeyi yemek ne yapıyorsan yap. Bu arada dışarıda ki,kız ayakkabısı ve motor kimin?"

"O-o mu benim kız arkadaşımın ayakkabıları,biliyorsun ayakkabı tamir edebiliyorum. Bu yüzden bıraktı. Motoru da arızalıydı.."

"Senin kız arkadaşın mı vardı,kanat sipariş etmişsin."

"Evet seviyorsun diye,hem evet kız arkadaşım var."

"Peki."dedi Samuel

  Ben ise perdenin arkasındaydım,

"Pencereyi açalım,hava sıcak."dedi Samuel.

"Hayır,ben donuyorum."

"Bu havada?"

"Evet.Ben tuvalete gideceğim. Sakın camı açma donarım yoksa"demişti Kevin. Umarım yakalanmam.

Samuel perdeyi açmaya çalışıyordu,ama ben tutuyordum.

"Hey bırak perdeyi sen kimsin?"dedi Samuel.

Cevap vermeyip perdeyi sıkıca tutuyordum.

"Hey Samuel ne yapıyorsun?"dedi Kevin.

"Perdenin arkasında biri var."dedi Samuel

Ben hala çırpınıyordum.

Kevin Samuel'in gözünü kapatmıştı. Ben de o sırada hemen ayakkabılarımı elime alıp kaçmıştım.

Şuan motora binmiştim ve bas gaza yapıyordum. Sonunda iş yerine gelmiştim ama paramı alamamıştım :"(

Small Boss ~SamuelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin