BÖLÜM 17"KAÇIŞ"

57 6 19
                                    

~2 ay sonra~

Düzenli olarak okula gidiyordum hatta örnek öğrenci olmuştum..

William ile de baya iyi bir arkadaş olmuştuk. Şuan okuldaydım ve 6. derse girecektim teneffüsteydik.

"Test mi çözüyorsun?"

"Ah,evet William düzenli olarak."

"Ben sanırım uyuyacağım."

"Oh ne güzel uyu,ben de isterdim ama malesef."

"Okula yeni bir öğrenci gelecekmiş,herkes çok meraklı,haberin var mı?"

"Hayır yok,gelecekse gelsin yani ne olmuş ki."

"Telefonuna girip sınıf gurubuna baksana."dedi Bende girip baktım herkes baya çocuğa yavşamış.

İçeri sınıf başkanı girdi.

"Çocuklar! Okula gelen yeni öğrencinin adı Samuel'miş. Yarı koreli,yarı amerikalıymış.Aynı Vanessa gibi. Okulumuzda 2 tane melez var yehu."

   Başkan az önce Samuel mi demişti? Hayır ya ciddi olamazlar. İnanamıyorum.. bir dakika ama benim Samuel'e görünmemem gerek...
ne yapacağım uf ya.

"Hey Vanessa tedirgin görünüyorsun."

"William benim şuan okuldan kaçmam lazım,lütfen benim için okul başkanını oyala.."

"Ne, sen ve okuldan kaçmak."

"Ya William lütfeeen"

"Hey başkan!Vanessa çok hasta eve gitmesi gerekiyormuş."

"Tamam gidebilir."

"Yaşa William"dedim ve çantamı alıp dikkatlice dışarı çıktım. Samuel gelmiş mi bilmiyordum bile ama yakalanmak istemezdim.

Şuan bahçedeydim,olamaz bekçi var.En iyisi duvardan atlamaktı.

Duvardan atlayacaktım çok yüksekti. Allah'a emanet diyip atlamıştım ama birinin kucağına düşmüştüm.. Ne!Samuel!.

"Neden benden kaçıyorsun Vanessa"

"S-samuel,sen ama nasıl geldin buraya."

"Bir kaç şey öyle gerektirdi.Beni görmemek için okuldan kaçtın."

"Hayır alakası yok,yani bilmiyorum,boşver.. indirebilir misin beni?"dedim indirmişti ama hala yakındık,hızlı koştuğumdan dolayı kalbim bu kadar atıyordu sadece birbirimizin gözlerine bakıyorduk o kadar.

"Hadi şimdi okula dönüyoruz."

"İstemiyorum Samuel."

"Ben mi götüre-"

"Of tamam tamam ama bekçi görür,ne yapacağız duvarın diğer tarafındayız sonuçta."

"Aslında ben kapıdan girebilirim de seni tanıdıkları için bilemiyorum yani."

"Yaa Samuel lütfen beni bırakma hadi hadi bak ben çıkacağım. Ya da ilk sen çık."dedim. Samuel çıkmıştı bende çıkmıştım ama inemiyordum bekçi her an görebilirdi.

"Vanessa atlasana."

"Başım döndü,çok korkunç yapamıyorum."

"Hadi aynı şeyi yapacaksın,gözünü kapat ben tutacağım." dedi bana güven vermişti. Dediğini yaptım beni tutmuştu.

Koşa koşa gitmiştik.

Ben direk içeri girmiştim,Samuel de müdüre inip sınıfını öğrenecekti.

"Vanessa geç kaldın"dedi hoca.

"Hocam ben izin alarak eve gidecektim çok hastaydım ama sonra revire gittim ilaç verdiler şuan geçti,bu yüzden iyiyim."

"Peki geç yerine."dedi Hoca. Yerime geçtim başkandan notları aldım teneffüste geçirecektim.

Oh be zil çaldı,notları geçiriyordum..

"Samuel bizim sınıftaymış!"diyen başkanın sesiyle kafamı o yöne çevirdim ah,olamaaaz.

Hemen Emily,yanındaki kızı kovup,Samuel'i yanına davet etti ve birlikte oturuyorlardı. Yanlış tercih Sorry Samuel..

"Samuel çok yakışıklısın,çıkalım mı?"dedi Emily.

"Ahh,üzgünüm. Sevdiğim var."dedi Samuel. Gerçekten bir sevdiği varmış vay.

"Kim o?"

"Seni ilgilendirmez."

"Ben Emily,bu arada Vanessa or*spusu  ile sen bu okulda tek melez olansınız hemde aynı. Acaba kardeş misiniz?"

"Kardeş mi? Hayır. Ve kötü laf kullanmak sana hiç yakışmıyor.."

"Ay,ağzımdan kaçtı Samuelcim.Bu arada bu okulda tek sevdiğim kişi sensin.."

"Fikrini değiştir bence,çünkü benim sana karşı bir hissim yok,boşuna heveslenme.."dedi  Samuel sonra benim önüme oturdu.

Daha sonra sınıfın kargaşasını bölen hoca girdi sınıfa.

"Çocuklar yer değişikliği olacak."

Small Boss ~SamuelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin