A fehér nadrágomat át cseréltem egy fehér szoknyára. A szoknyám ugyan úgy a térdemig ér. Fel vettem a fekete magas sarkúmat, ami délelőtt volt rajtam, mikor észleltem, hogy Melissa írt, hogy itt van.
Aligha tíz másodperc múlva nyitódott az ajtó.- Szia Meli! Mindjárt le megyek!
Le robogtam a lépcsőn, és lent volt Melissa és Pascal. Elsőnek amikor itt járt nem tetszett a gondolat, hogy egy idegen van a házamban. De már nem különösebben izgat a jelenléte.
- Sziasztok szerelmesek.
- Hali, ebben jössz?
- Igen. Talán van valami probléma vele?
- Hááát... Maradjunk annyiban, hogy menjünk fel a szekrényedhez, és bízd rám magad.
- Kösz, azt hiszem. De ne legyen annyira..
- Bízz bennem. Gyere!
Melissa felhúzott a szobámba, és le ültetett az ágyamra. Pascal az ajtó félfának támaszkodott, és felváltva figyelt minket. Amikor Melissa ki tolta a fenekét, hogy le guggoljon egy ruháért Pascal természetesen őt, vagyis inkább a fenekét bámulta. Amúgy Melissán egy kék színű farmer, fehér vállpóló, és egy kicsi sarkas fekete magas sarkú virított.
Végül Melissa egy fekete egybe ruhát választott. A térdem fölött pár milliméterrel ért véget a szoknya része. A fekete magas sarkúmat tette mellé. Elő vette a barna rúzsát és át kente vele a számat. Újra meg csinálta a szemlillámat, és akart húzni egy tusvonalat, de nem engedtem neki.
- Meli ne. Nem kérek tus vonalat!
- De kérsz. Ha be akarsz jönni Tylernél szükséges. És talán több változtatás is kéne...
- Melissa! Nem kell a tus vonal! Nem akarom, hogy egy smink királynőnek nézzen, aki a testével ismerkedik. Nem úgy akarom, hogy a testem miatt szeressen.
- Jól van na, nyugi Elena.
- Lányok nyugodjatok meg! - Pascal szólt bele a beszélgetésbe.- Nyugi drágám. Nem lesz gond. Inkább menj le, mert Elenának át kell öltöznie.
- Okés. Te is jössz? - közben el indult le.
- Én még le tusolok.
Melissa nem fél úgy tenni mintha itt lakna. Szabadon mászkál a házban, a hűtőnél is merész, emellett a fürdőt is bátran használja. Be csuktam az ajtót. Le vettem a pólómat.
De ekkor váratlan dolog történt
CITEȘTI
Gyilkosságok Hálójában |Befejezett|
AventurăEzer lélek kísért a világban. Köztük ártatlanok és gyilkosok. Két főszereplőnk két teljesen eltérő világban él. Míg az egyikük azon álmodozik, hogy elvégzi a sulit, majd dolgozni megy és családja lesz, a másik minnél több és több gyilkosságra vágyik...