,,Egy dermesztő sikoly hasított végig a levegőn''
Tyler szemszöge
Sokkolva rohantam a sikoly írányába. Egy kis sikátorba értem, ahol olyan látvány várt amit tudtam, hogy ott lesz, de egyszerűen nem akartam elhinni. Melissa egy hatalmas vértócsában feküdt a sikátor falánál. Idő közben vissza szereltem a telefonomat, és hívtam a mentőket.
- Itt a sürgősségi osztály
- Jó napot Tyler Benet vagyok, és egy lányt leszúrtak egy sikátorban. A főtér melletti elhagyatott háznál.
- Köszönöm, nemsokára ott lesznek. Viszont hallásra.
A mentők alig tíz perc alatt ideértek. Óvatosan megemelték Melissa-t, és bementünk a kórházba. Nem tudom , hogy van e számára még remény, vagy már túl késő neki. Idővel a rendőrség is megjelent, akik kikérdeztek. Azt mondtam nekik, hogy csak megláttam, és, hogy az ismerősöm volt. A kikérdezés után felhívtam Elenát. Tudtam, hogy mennyire megilyedhetett, amikor én csak ott hagytam őt.Azt is tudtam, hogy valahogy el kell neki mondanom, hát talá így a legegyszerűbb.
- Tyler?! Mi történt? Hol vagy? Jól vagy?
- Elena. Én jól vagyok viszont, gyere be a kórházba.
- Úristen Tyler mi történt?!
- Majd itt megtudod. Csak siess kérlek.
Elena szemszöge
Amikor a kijelzőn megláttam Tyler nevét, megnyugodtam... Viszont amikor letettem, mintha semmilyen változás nem lett volna. Annyira siettem amennyire csak tudtam. A folyósókon megláttam Tylert. Gyorsan odafutottam hozzá, és szorosan megöleltem. Az arcáról semmit sem tudtam leolvasni.
-Tyler.. Mit történt?! Miért vagyunk itt?
- Elena.. Kérlek ülj le.
- Nem. Nem amíg nem mondod el mi van!
- Elana jobb lenne ha..
- Nem! Mondd már el mi van!? - nem is tudom. Talán azért beszéltem így Tylerrel mert zaklatott vagyok. Nem tudom miért vagyunk itt, és Tyler nem válaszol. Remek.
- Jólvan. Akkor ne ülj le, de Elena kérlek nyugodj meg egy kicsit. - szúrós pillantásom láttam elengedte a megnyugvás gondolatát, és folytatta. - M Melissa miatt vagyunk itt. - Úristen!!
- Melissa-t egy egy sikátorban találtam meg. - már elképzelni sem tudtam mit fog mondani nekem. - Elena, tényleg jobb lenne ha leülnél. - de nem akartam leülni.
- Melissa a sikátorban nem volt magánál. - komolyan mondom nem bírom.
- Úristen Tyler nyögd már ki mi történt!
- Melissa haldoklik. Valaki leszúrta őt, és nem tudom van e számára még remény..
Már értem miért kellett volna leülnöm. Ott ahol voltam, a folyósó közepén összeestem. Illetve összeestem volna, ha Tyler nem kap el.
-Elena.. Nagyon sajnálom.. - mintha a szívembe markoltak volna, és összecsavarták volna. Ha most elvesztem Melissa-t nem tudom mit csinálok. Hogy hogyan lesz utána. De legalább Tyler itt van.
- Nem Tyler, ez nem a te hibád.
Tyler szemszöge
- Nem Tyler, ez nem a te hibád.
Viszont én nem így éreztem. Nagyon is az én hibám volt. Ez az egész. Az, hogy Melissa haldoklik, hogy Elena emiatt van ilyen szörnyű állapotban. Egyszóval Elena miattam omlik össze. Én kevertem bele ebbe az egészbe Melissa-t. Hazudtam, de két dologban nem. Egy: hogy teljes szívemből, és visszavonhatatlanul szeretem Elenát. Kettő Melissa halálát nem akartam. Illetve az elején igen, de azóta...
Elenával késő estig ott maradtunk, amikor egyszer csak nyílik az a bizonyos ajtó. A doktor kilép, és egyenesen felénk veszi az irányt.
- Jó estét! Önök Melissa Cooper hozzátartozói? - Elenával egyszerre felálltunk, és kezet fogtam az orvossal.
- Tyler Benet. A hölgy pedig Elena Ross. Miss Cooper?
- Nagyon sajnálom.. Nem tudtuk megmenteni.
Elena szemszöge
Ennyi. Kész. Összetörtem. Az orvos szavai mélyen belemélyedtek a szívembe, és a lelkembe. Leültem a kanapészerűségre és a könnyeimet már nem tudtam, nem is akartam visszatartani. Tyler is leült mellém, és magához húzott.
- Annyira sajnálom Elena. Elmondhatatlanul sajnálom. Én nem akartam, hogy így legyen. - felnéztem rá, és láttam, hogy már mind a ketten sírunk. Nem tudtam mire gondol. Talán Tyler többet mond, mint amit elmondott?
- Tyler.. - ekkor az orvos váratlanul viszajött.
- Értesítettük Miss Cooper családját. Nemsokára itt lesznek. Ha nem túl nagy kérés elígazítanák őket ha ideérnek?
- Természetesen. -mondta Tyler. Az orvos elment.
-Tyler.. Ha van bármi amit elszeretnél mondani.. Én itt vagyok, ugye tudod? Nekem bármit elmondhatsz!.. Nos van valami amit el szeretnél mondani?
- Elena.. Én.. Ahj! Egy hatalmas titkot kell neked elmondanom, de.. Majd nálad.Addig kérlek ne firtasd..
- Nem firtatom. Csak ha te nem akarod. Rendben?
- Rendben. Van valami, akármi, amiben segíthetek neked?
- Nem köszönöm. Csak nagyon fáj Melissa elvesztése. -ekkor Tyler közelebb húzott magához, és szorosan átölelt.
- Tudom nekem is.
Tyler szemszöge
Nem bírom tovább! Nem bírok tovább hazugságban élni. Elenának joga van tudni, milyen szörnyeteg vagyok.
YOU ARE READING
Gyilkosságok Hálójában |Befejezett|
AdventureEzer lélek kísért a világban. Köztük ártatlanok és gyilkosok. Két főszereplőnk két teljesen eltérő világban él. Míg az egyikük azon álmodozik, hogy elvégzi a sulit, majd dolgozni megy és családja lesz, a másik minnél több és több gyilkosságra vágyik...