17.

20 4 0
                                    

Elena szemszöge
Szóval ma Michael helyett Tyler-rel edzettem. Ettől az apró ténytől el tekintve meg minden ugyan olyan volt mintha Michael-el lettem volna.

Ha már szóba került.. Örülök, hogy Tyler nem gondolta túl a dolgot, viszont bármennyire se szeretném, meg kéne ezt beszélni Michael-el.

Az edzésünk pár óra volt, aztán indultunk is az úgy nevezett át alakítóba.
Akik ezen részlegen dolgoznak tuti álcákat tudnak össze dobni. Szinte bármilyen ember pontos alakját át tudják varázsolni az át alakítandó személyre.

- Szevasz Tyler!  - a fiatalos hang irányába fordítottak tekintetem, és egy kb 22-23 éves fickót láttam meg.

- Hello Jay! Bemutatom Elena Ross-t. Elena - nézett most rám - ő itt Jay Robertson.

- Jó, hogy személyesen is meg ismerhetlek. - kezet ráztunk.

- Úgy szintén.

- Nos akkor.. - kezdett bele Jay. Úgy vélem ez az egész folyamat elég hosszú lesz. - Tyler te leszel Mark Zotar aki egy laza, mindig piálós, nagymenő srác. Elena te Lisa Price személyét alakítod, aki szintúgy laza minden este bulizó csajszi. Világos?

Nézett fel váltva kettőnkre. Válaszul bólintásokat kapott.

Először Tyler át alakítását kezdték el.
Kapott egy parókát ~ami megjegyzem ugyan úgy szőke volt, mint az eredeti haj színe, csak kicsit más képp állt. Rendezettebb lett.~, és kontak lencsét ami feketés színben pompázott.

Miután ez kész volt én váltottam fel barátomat. Én is kaptam egy csini parókát, ami egy árnyalattal barnább volt a hajam színénél. Kontak lencsém színe smaragd zöld lett. Én sminket is kaptam, csak hogy ez nem olyan szolíd, halvány smink lett mint amilyet, én szoktam.
Vörös rúzst, szempilla spirált, és fekete füstös szemhélyakat kaptam.

És csak ezután következett az igazi kihívás. Ez a cég mint tudjuk hatalmas ~és akkor még nem mondtam semmit...~. Ez még egyszer be  bizonyosodott hisz a ruhatárba belépve el akadt a lélegzetem. Minden volt itt...

A méreteinknek meg felelő ruhák soraira vezetett minket Jay. Mind ketten bőr dzsekit kaptunk én egy fehér egybe ruhával, Tyler fekete farmerral és piros pólóval.
Jay a kezembe nyomott egy látszólag irtó drága nyakláncot és a mellé tartozó fülbe valót

Át vedlettünk és a főnöknek igaza lett. Szinte már este volt amikor kopogtattunk és a már jól meg szokott válasz érkezett.
Túl estünk a formalitásokon és a lényeg következik:

- Önök külön fognak érkezni -mutatott ránk. - Be vontam még két embert Jessica Less-t és Hugo Sytle-t. - elénk tolt két papírt.- Természetesen ez az ál nevük. Nagyon fontos, hogy az álcát tökéletesen adják elő. A legkisebb hiba galyra vágja az egész akciót.
Be olvadnak, és az álcához híven Mr Benet a bár pulthoz megy, Miss Ross a táncolok körébe. Kifele menet kapnak fegyvereket amiket a kabátjuk belső zsebeibe tesznek. A fülesen keresztül tudnak beszélni, amit mondanak az én is hallani fogom. Ha a le bukás veszélye a leghalványabb is jelezzenek mert az az ember veszélyes és négyen egy akár egész csapat ellen nehezen lesznek meg. Miss Ross öt perccel előbb érkezik majd meg. Van kérdés?

Tyler-re néztem.

- Nincs.

- Akkor el mehetnek!

A recepciótól szemben Jay és pár kolléga álltak mindenféle késsekkel, pisztollyal a kezükben.

- Tessék. - nyomta Jay a kezünkbe a szükséges dolgokat (pisztoly, zsebkés, füles). - Úgy tegyétek el ha most meg nézlek titeket, ne lássak semmi gyanúsat.

Gyilkosságok Hálójában |Befejezett|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang