16.

20 5 0
                                    

-Kérem foglaljanak helyet.

Tyler szemszöge
Elena-val újra elfoglaltuk az asztal előtti székeket, aztán a főnök folytatta.

- Nem díszítgetem a mondandómat. Miss Ross - tekintett Elena felé. - lehetősege nyílik egy terepmunkára Mr Benet-tel. A kérdés, hogy elfogadja e.

Mielőtt bármit is mondhatott volna a mellettem ülő angyal én kérdeztem.

- Miről lenne szó?

- A kihallgatás során Mr Matthew megemlítette a megbízója nevét. Bizonyos Trevor McMille. Küldtem egy embert aki kicsit jobban utána járt a fickónak, és ha minden igaz holnap este ott lesz a koncerten. Talán lehetőségük nyílna rá, hogy meg öljék.

Annyira átlátszó volt. Konkrétan arra kért minket, akiket a legjobban ismer Trevor McMille, hogy öljük meg. Csalik vagyis nem.. Prédák lennénk.

Felnéztem és Elena aggodalmas arcát láttam, és a főnök érdekes arckifejezését. Mint aki arra vár, hogy őszintén oda dobjam elé a véleményem..

Hát ha valóban ezt akarja, tudja csak meg a véleményem.

- Úgy gondolom ez veszélyes lenne Uram.

- Az egész munkánk az Mr Benet. Félek nem értem.

- A pasas a mi kettőnk - mutattam Elena-ra - arcát ismeri a legjobban. Komolyan azt hiszi, hogy csak úgy oda megyünk prédának??

- Nem. Igazán sejthette volna, hogy teljes álcát kapnak mindketten. Úgy esélye sincs Mr McMille-nek.

Igaza volt, erre tényleg nem gondoltam. Elena-ra néztem aki tanácstalan volt, majd mégis az arca, át váltott kaland vágyóra.

- Én szívesen megyek. - nagyot sóhajtottam de rá bólintottam.

- Oké.

- Ez esetben elmehetnek. Holnap találkozunk.

Csúcsforgalom uralkodott az utakon. A kb tíz perces utat sikerült vagy fél órára elhúzni.

Az egyik kezem a kormányon, a másik a mellettem alvó szépség térdén pihen. A piros lámpánál gyönyörködtem benne.

Amikor sikeresen le parkoltam Elena felhajtóján a lány még mindig aludt.
Kiszálltam, majd ki emeltem a testét és be vittem a házba. El akartam fektetni a kanapén amíg kulcsra zárom az ajtót, de mikor vissza értem már ébredezett. Majd kómásan mondta

- Szia.

- Szia. - csak mosolyogtam. Majd felült és kicsit éberebben szólt.

- Itthon vagyunk? Haza értünk?

- Igen.

- Nem vagy álmos Tyler?

- Talán egy kicsit.

- Nem akarsz felkísérni a szobámba? - kicsit húztam az agyát azzal, hogy hatás szünetet tartottam.

- Dehogy is nem.

Kézenfogva elértük a szoba ajtót, amit még egyszer sem léptem át.

- Jó éjt Elena! - nyomtam egy puszit a fejére.

- Nem akarsz bejjebb jönni mint a küszöb? Vagy talán félsz a szobámtól?

- De, ki nem hagynám. - húztam huncut mosolyra a számat.

Elena elvonult a fürdőbe tusolni, majd én váltottam fel. Mivel sokat vagyok itt, innen onnan itt maradt pár ruha darabom amit megtaláltam Elena szekrényében gondosan össze hajtva.
Ki választottam egy fekete melegítőt, és trikót amit magamra húztam.

Gyilkosságok Hálójában |Befejezett|Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora