-Nyugalom, nekem csak Mr Benet kell, ha magához tér majd a kisasszony elmehet.
Ekkor még nem értettem mit takar ez. Aztán a hús torony elém tolt egy zsebkendőt, és minden el sötétedett...
Elena szemszöge
Kisebb fej fájásra ébredtem fel. A raktárban voltam. A telefonomon megnéztem az időt. Fél nyolc. Pár méterre tőlem Jessica és Hugo feküdtek eszméletlenül.Oda sétáltam hozzájuk, és rázogatni kezdtem őket.
- Hé! Jessica, Hugo ébredjetek fel! Gyerünk!
- Mi.. Tyler-t elvitték ugye? - kérdezte kicsit kómásan Jessica.
- Igen. -mondtam le hangoltan. - Hugo jól van? Nem kel fel.
- Persze, hogy jól van. Csak kell neki egy kis löket. - ekkor Jessica hatalmasat rúgott Hugo hasába. Erre a srác fel ordított, és a hasát fogva szitkozódott.
- Bazdmeg Rena! Ezt mi a francért kellett?!
- Hogy fel kelj végre.
- Basszus... - motyogta Hugo miközben nagyon nehezen fel állt.
- Szóval az igazi neved Rena? - kérdeztem a lánytól.
- Igen. - felelte. - Jobb ha a vezeték nevemet nem tudod.
- És neked Hugo? - fordultam most felé.
- Will.
Most, hogy ezt szépen meg vitattuk ki osontunk az utcára ahol a céges kocsik vártak. Sofőröket nem láttunk sehol, így én be szálltam az egyikbe, Rena és Will pedig a másik kocsiba.
Idő közben rá jöttünk, hogy a fegyvereinket el vették, csak a telefonjaink voltak nálunk.
Loholtunk a főnök irodájába, ahova meg sem várva a kopogás utáni ,,jöjjön be'' mondatot rontottunk.
- Miss Ross. Miben segíthetek?
- Trevor el vitte Tyler-t!
- Tudom. - baszki, hogy tudja ilyen nyugodt fejjel mondani?
- Ennyi. Az ön elmondása szerinti egyik legjobb emberét el rabolják, és ennyit mond?
- Igen. A többit egyenlőre rá bízom Jay társatokra. Utána el mondom mi lesz.
El indultunk Jay irodája felé. Ott be léptünk, és több ember is várt minket.
- Elnézést, ha meg zavartam valamit. Jay a főnök mondta, hogy jöjjünk ide.
- Szia. Igen, már vártalak titeket! - a többi ember felé fordult. Ránk mutatva be mutatott minket. - Elena, Rena, és Will. - most felénk fordult. - Thomas, Karol, Ginny, Robert. Együtt fogjátok végre hajtani az akciót. Itt most nálam csak fegyvereket kaptok.
Kaptunk pisztolyt, tőrt, altató folyadékot, és fülest.
Most megint itt vagyunk a főnöknél, csak hogy most heten.
- Az akció lényege, ki szabadítani Tyler Benet-et, akit a tegnap esti sikertelen akcióban el rabolt Trevor McMille. Azt hiszem őt már mindenki ismeri. Természetesen autóval mennek oda. Minden eddig szerzett tudásukat be kell vetniük, hogy legyen esélyünk. Be hatolunk a házba, le fegyverezzük őket, és elhozzuk Mr Benet-et. Akik most itt vannak mind vállalják a kockázatot, ha esetleg rosszul végződne. Van kérdés?
- Nincs uram. - mondtuk szinte mindenki egyszerre.
- Remek. Akkor menjünk.
Micsoda?? Jól hallottam? Menjünk?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Gyilkosságok Hálójában |Befejezett|
AventuraEzer lélek kísért a világban. Köztük ártatlanok és gyilkosok. Két főszereplőnk két teljesen eltérő világban él. Míg az egyikük azon álmodozik, hogy elvégzi a sulit, majd dolgozni megy és családja lesz, a másik minnél több és több gyilkosságra vágyik...