Tyler
Szóval már meg volt a tervem. Meg kérdem a főnököm, Mr Black-et, hogy adjon az akcióhoz egy embert. Belement, így meg beszéltem Jamy Hauston kollégámmal, hogy velem fog jönni ma.- Jamy! Várj! - futottam utána a folyósón.
- Csá haver, mizu?
- Segítened kéne egy akcióban.
- Khm tesó! Elég nagy vagy már ahhoz, hogy a segítségem nélkül be hálózz egy csajt.
- Barom. Nem olyan, munka. Van két lány és el kéne lopni a táskájukat. Ők azok.. - felmutattam neki a két képet, amin Elena és Melissa volt.
- Mikor? - na ez az. Nem tudtam pontos időt mondani, mert nem tudtam ma mennek e a parkba.
- Figyelj, pontosan nem tudom. Most elmegyünk egy parkba, és várjuk őket.
- És ha ma nem is jönnek?
- Akkor majd megint meg próbáljuk holnap.
- Ne már!
- Akkor meg kérek mást, mondjuk Stevet, ő biztos jönne.
Azért mondtam Stevet mert Jamy utálja Stevet.- Jó, vállalom. És tudom, hogy nem akartál le cserélni. -
Mind ketten fel nevettünk. Gyalog mentünk a parkig.- Jamy meg jegyezted az arcukat?
- Persze!
- Akkor rajta.
A fel állásunk az volt, hogy én le ülök egy padra, és ott várom feltűnés mentesen. Steve arcát még a cégnél kicsit el csúfítottuk, és kapott egy bajuszt is. Rettentő vicces volt. Ő is csak várt, de pár méterrel messzebb tőlem. Kb tíz percet várakoztunk, amikor meg pillantottuk a két lányt. Jeleztünk a másiknak, hogy mehet az akció.
Jamy nekik rohant, és elvette a táskájukat, és nem feltűnően felém futott.Elena
A barátnőmmel beszélgettem a park felé vezető úton. Mind kettőnk barna haját fújta a szél, ami nagyon kellemes volt. Melissaval már két éves korunk óta barátok egészen idáig. Mindent meg osztunk a másikkal. Na jó... Talán nem mindent, de a legtöbb dolgot igen. Most is a kedvenc helyünkre mentünk, ami egy gyönyörű park volt, tele virágokkal, fákkal, bokrokkal, és van pár pad is. Szerettünk ide járni, a szabad időnkben legtöbbször ide jöttünk. Épp hogy be értünk a parkba, egy férfi nekünk rohant és el vitte a táskáinkat.- Meg vagy Melissa?
- Persze persze, te?
- Én is. Most mi legyen?
- Nem... - nem folytatta mert meg látott valamit. - Nézd!
Mutatott a hátam mögé. Egy férfi elkapta a tolvajunkat, és a táskáinkat. Be húzott neki, amire ő el engedte a táskáinkat, és el rohant. A megmentőnk felénk lépdelt. Most, hogy így jobban meg nézem, nagyon édes és helyes. Jézusom! Miket beszélek?!.. De annyira helyes..
- Hölgyeim. - és a hangja.. Awh! Elolvadok.
Kellemesen mély hangja szinte elvarázsolt. De nem! Nem szabad Elena! Szedd össze magad. Csak vissza lopta a táskáinkat egy bűnözőtől. Semmi extra. Folytatta.- Az hiszem, hogy ezek a maguké.
Bele nézett a szemembe! Nem tudtam ki nyögni semmit, bár látszott rajtam, hogy nagyon akarok mondani valamit. Ezért Melissa segített.
- Nagyon köszönjük.
- I igen. Na nagyon köszönjük. - dadogtam. Jesszusom! Nem szoktam dadogni, még sosem történt ilyen. A gyomrom össze szorult, és már lattam is a gonosz kis pillangókat a gyomromban.
- Hát akkor viszlát. - el akart menni, de nem engedtem.
- Esetleg van kedved eljönni velünk valahova. Mondjuk egy fagyi vagy süti. És mi fizetjük.
Segítség kérően pillantottam Melissara, aki vette a lapot, és segített.- Csak szeretnénk meg köszönni, amit tett..
- Rendben. De tegeződjük, ha nem baj a hölgyeknek.
- Melissa Cooper, és ő itt Elena Benet.
Próbáltam nem rá nézni, de elbuktam. Szerintem ha nem kell be mutatkoznom, ki ugrottak volna a szemeim.
- Igen. Nagyon örülök.
- Én is. Tyler Black vagyok. És benne vagyok egy fagyiban, de én fizetek.
- Nem. - erősködött a barátnőm. - Mi fizetünk. Ez lenne a minimum.
- Na jó Melissa. Kössünk üzletet. El megyünk egy fagyizóba, de mindenki a sajátját fizeti.
Láttam, hogy Melissa vonakodva bólint, és tudtam, hogy nem akarta el engedni a témát.
- Van egy nagyon jó hely, ahova sokat járunk Melissaval. Nincs messze. Akár el is sétálhatunk, és utána vissza jöhetünk ha van kedvetek.
- Benne vagyok. - mondta Tyler, így el indultunk.
Egész úton beszélgettünk, és sok mindent meg tudtam róla.
***
Szóval a fagyit mindenki magának fizette. Én vettem egy csoki, málna kombinációt, Meli vanília, eper, Tyler mogyorós csoki, áfonya.
A fagyit a parkban ettük meg egy padon ülve. Természetesen közben is beszélgettünk.Pár óra elteltével, el kellet mennünk mert, haza vártak mindet Melivel.
- Nagyon jól éreztük magunkat Tyler, de sajnos haza kell mennünk.
- Nagyon örültünk Tyler.
- Holnap mit csináltok?
Melissa-val egymásra néztünk, és válaszoltam.- Nincs semmi programunk, ha ez a kérdésed.
- Akkor mit szólnátok ha holnap is találkoznánk. Esetleg a könyvtárban?
Jesszus, ez az ember bele lát a fejembe. Melivel, mind ketten szeretünk könyvtárba menni, és ezek szerint Tyler is szokott.
- Benne vagyunk. - mondtuk egyszerre Melissa-val.
- Akkor holnap ugyan ekkor, ugyan itt, hölgyeim. - finoman kezet csókolt, és el ment.
A haza felé tartó úton egész végig mosolyogtam. Véleményem szerint Melissa már félt tőlem.
BINABASA MO ANG
Gyilkosságok Hálójában |Befejezett|
AdventureEzer lélek kísért a világban. Köztük ártatlanok és gyilkosok. Két főszereplőnk két teljesen eltérő világban él. Míg az egyikük azon álmodozik, hogy elvégzi a sulit, majd dolgozni megy és családja lesz, a másik minnél több és több gyilkosságra vágyik...