Lépj be a maffiába!
Elena szemszöge
Nem hittem a fülemnek. Hogy lépjek be a maffiába? Ez őrült?!- Mi okom lenne rá Tyler?! Már így is meg akarnak ölni!
- Elena figyelj! Ha be lépsz a maffiánkba megmenekülhetsz. Akik a cégnél dolgoznak azokat nem ölik meg. - ha ez igaz, akkor azt fontolóra kell venni.
- Elena.. Félek ez az egyetlen esély, hogy életben maradj. - és ha ez az egyetlen esélyem, egy próbát megér. Nagyot sóhajtottam.- Akkor segíts nekem Tyler. - alig láthatóan villantott egy aprócska mosolyt.
- De én beszélek vele.
- Rendben.
Tyler újra kopogott a főnök ajtaján.- Jöjjön be! - amint beértünk Mr Black ránk emelte fekete tekintetét. Pontosabban inkább rám.
- Miss Ross.. Minek köszönhetem, hogy itt van? - ahogy megbeszéltük én nem mondtam semmit.
- Mr Black azt mondta nem tudjuk elkerülni Elena kivégzését.
- Áh! Szóval emiatt vannak itt.
- Nos.. Találtam egy kiskaput.
- Igen? Kíváncsivá tett Mr Benet. Pontosan mi lenne ez a bizonyos kiskapu?
- Miss Ross csatlakozik a maffiához. Ugyan is aki itt dolgozik azt nem ölhetik meg.
Mr Black tekintete megfagyott. Mint egy kisfiú akitől elvették a játékát.
Bármilyen furcsa megtudtam érteni valamilyen szinten. Kicsúszott valami a kezéből amivel nagy tervei lettek volna. Vagy inkább valaki. Mint nekem Melissaval. Kismilliónyi dolgot kitaláltunk, hogy a jövőben miket fogunk csinálni együtt. Mr Black úgymond elvesztett engem, így nem tudja végrehalytani a nagy tervét miszerint megöl.
Mr Black váratlanul rám nézett, és olyat kérdezett amire momentán egyáltalán nem számítottam.- Képes lenne rá?
- Hogy érti? Mire?
- Képes lenne feladni az eddigi életét, egy teljesen újért amit csak azért tesz, hogy megvédje az eddigit?
- Igen. - Mr Black mintha elcsodálkozott volna, nem tudom miért.
- Rendben.
- Rendben? - kérdezte Tyler meglepetten.
- Igen Mr Benet. Talán nem gond?
- Nem, dehogy is!
- Nos akkor elő állítok magának kezdetben egy próbaidős szerződést. A próbaidő magának két nap. Ezalatt próbáljon meggyőzni engem, hogy nem akarom megölni. Természetesen Mr Benet segíthet magának.
- Köszönöm.
Elém csúsztatta a próbaidős szerződést és egy tollat.
- Nyugodtan olvassa el, van idő. Amíg ön olvas beszélek Mr Benet-tel egy kicsit.
- Rendben, akkor én kimegyek.
- Köszönöm Miss Ross.
Tyler szemszöge
Ezek után már nem tud meglepni az öreg. Szóval ketten maradtunk a hatalmas irodában.- Talán maga is tudja Tyler, hogy nem vagyok már fiatal. - bólintottam. - Nem húzom, nem is szépítem. Ha én nyugdíjba vonulok, esetleg meghalok maga fogja átvenni a maffiánk nagyfőnöki posztját.
Emlékszetek azt mondtam, hogy nem tud meglepni az öreg? Hát tévedtem.
- Itt van a hivatalos kérvény. Ha aláírja hivatalos lesz amit az előbb elmondtam.. Ez amolyan munkaügyi végrendelet. - kaptam tollat. Alapos átolvasás után alá is írtam a végrendelethez hasonlító papírt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Gyilkosságok Hálójában |Befejezett|
AventuraEzer lélek kísért a világban. Köztük ártatlanok és gyilkosok. Két főszereplőnk két teljesen eltérő világban él. Míg az egyikük azon álmodozik, hogy elvégzi a sulit, majd dolgozni megy és családja lesz, a másik minnél több és több gyilkosságra vágyik...