8. rész

437 25 0
                                    

Már egy ideje Bmx eztünk amikor.Jött egy üzenetem. Tom volt az.

Tom:

- Ma este akkor nálam?

Hülyén néztem az üzenetre. Amikor Zozo meghökenve áll mellettem.

- Ugye nem?

- Nem, fúj dehogy. Elképzelnél ilyet rólam.

- Hát az üzenet nem ezt mutatja!-vágta a fejemhez.

Már a sírás kerülgetett attól hogy ilyet feltételez rólam. De erõs voltam és nem sírtam.

- Kérlek nyugodj le és beszéljük meg.- mondtam teljes higgadsággal.

- Nem Vani most láttam hogy megcsalsz!

Itt nem bírtam tovább kitört belõlem a sírás.

- Ha ennyire nem bízol bennem akkor nincs értelme ezt tovább folytatni!- mondtam majd felkaptam a bicómat és eltekertem.

Zozo szemszöge

- Hát haver ezt el basztad.- mondta Imi.

Erre nem válaszoltam hanem elindultam Vani után hátha helyre tudom hozni. Nem láttam, de hallotam valami síkítást.

- Vani! Vani!

Bementem egy sikátorba és ott volt õ. Leütöttem az az embert aki bántani akarta. Felhúztam a földrõl. Majd behúzott nekem az alak.

- Vani! Skeat Park!

És már futott is. Mikor eltudtam szabadulni én is megindultam a Skeat Park felé.

** Vani szemszöge**

Mikor visszaértem az elsõ ember nyakába borultam. Csak sírtam nem tudtam megszólalni.

- Hol van Zozo?- a hangjából itélve Imi volt.

- Nem tudom.... Vagyis hát- itt már elhúzodtam- amikor elmentem valaki berántott egy sikátorba és akkor jött. Leütötte és mondta hogy jöjjek ide.

Csak egy lihegést hallotam magam mögött. Mikor megfordultam ott volt õ.

- Úr isten!- mondtam majd megöleltem.- Bocsánat!

- Ne kérj bocsánatot én voltam a hülye.

Itt lennék a kövi résszel remélem tetszik ha igen csillagozd.

Életem a BMX Where stories live. Discover now