Reggel szép napsütésre keltem,amit az egyetlen barátom ronthat el. Egy vizipisztolyal lõtt rám. Elõkaptam egy párnát és magam elé tartottam.
- A locsolóvers kimaradt.- mondtam felháborodottan.
- Oké. Sivatagba jár a teve tele van a töke vele. Nálam van a töke vele meglocsolhatlak e vele?- kérdezte vigyorogva.
- Nagyon vicces hahaha. Rendelek kaját.
Mondtam majd írtam a csajcsoportba.
Csábosok❤😂😂 🤣
Zoni( vani+zozo): Sziasztok valakitõl jönnek hozzánk locsolni?
Tami ( Tamara+ Imi): Hát Imi megy.
És ekkor csengettek.
- Szívem kinyitod?- kérdezte.
Mikor kinyitotta Imi telibe locsolta.
- Bolodog húsvétot!- kiáltotta.
Majd felnevettem és õk rámnéztek. Majd kérdõn néztek.
- Remélem tisztában vagytok vele,hogy a barátnõd az egyik legjobb barátom.- mondtam nevetve.
Majd elkezdtek felém közeledni,én pedig elkezdtem futni egészen Tamiékig majd futva elõkaptam a telefonom,hogy töltse fel a fegyvereket. Öt puskával kijött és elõvettem a telóm és tárcsáztam a tõbbieket.
- Mindenki az utcára kezdõdik a háború.- mondtam majd letettem.
Haza futottunk úgy hogy álcáztuk magunkat,az álca egy baseball sapka és egy napszemüveg. Átöltöztem egy feket bikinibe és egy gatyába. Majd harcoltunk és Zozo elkapott.
- Aggyátok fel magatokat vagy enyém a lány.
- Mennyetk hagyatok. Úgy sem fog bántani.- mondtam nevetve.
Majd a lányok elfutottak. Én pedig megfordultam a kezei közt.
- A nagyon helyes és bályos elkapóm elenged?- kérdeztem.
Majd megcsókolt kezeit derekamra tette majd közelebb vont magához.
- Mehet!- kiáltotta Imi.
És elkezted lõni,majd megfogtam az enyémet és visszalõtem. Ezzel ment el a délelõtt, majd ebédre átjöttek enni. És kapcsoltunk zenét,de nem a fiúk hanem a lányok.
- Úú,hallotátok a Réka új számát?- kérdezte.
- Igen,annyira jó.
Majd beindítottam és elkezdtünk énekelni. Már az asztalon voltunk amikor leált a zene.
- Neeeeeeeeee!- kezdték a lábyok.
- Indítok jobbat.
Majd megjallotuk a despacito dallamát. Majd erre kezdett mindenki táncolni. Ell jell kondanom Tibi jól táncol.
Ezzel a kis résszel szeretnék mindenkinen Nagyon Boldog Húsvéti ünnepet kívánok!
Ha tetszett nyomj egy csillagot és ha van ötleted írd meg kommenteben.
ESTÁS LEYENDO
Életem a BMX
RomanceVanessza élete nagyon bonyolult szerelmek,pofonok,csalódások. Minden egy storyban összefoglalva. Ha velem tartasz végigkövetheted az életé.