Ma nagy életkedvel keltem fel és egyszerûen ,,bulit" akartam csinálni ahol mindenki ott van. Felírtam egy bevásárló listát a telómba de elõtte meg kérdezem a fiúkat. Szépen lassan felkeltem,majd felmentem egy kicsit az instára. Az outfitem nem állt sok mindenbõl egy sport melltartó ami ilyen edzésekre van és egy rövid gatya. Éppen fogatmostam és Zozot láttam a tükörben hirtelen.
- A szívbajt hozod rám!!- szídtam le.
- Bocsánat, de nem lesz ez az öltözet kicsit sokat mutató?
- Nem,melegem van.- mondtam teljes egyszerûséggel.- miért talán féltékeny vagy?
- Igen.
- Mit szeretnél reggelire?
- Hááát,nem is tudom..... Mondjuk gofrit.
- Nem tesz kárt azoknak a kockáknak?
- Neeeem!
Felkuncogva kiléptem a fürdõbõl és lementem reggelit csinálni. Kikevertem a tésztát,kisütöttem de még nem tudom hogy vezessem fel a buli ötletet. Ezekel a gondolatokkal léptem be az igazak álmát alvó Csepi szobájába. Leültem az ágy szélére és keltegetni kezdtem.
- Bátyó van gofri és ha már lent vagytok kérdezni szeretnék valamit.- még nem szedtem össze a gondolataimat hogy mit fogok mondani de már mindegy.
- Felöltözõk és megyek le.- nyomott egy puszit a homlokomra.
Bementem a szobámba majd lehívtam a szerelmem. Mikor mindketten lent voltak bele kezdtem a mondandómba.
- Na, arról van szó,hogy reggel amikor felkeltem arra gondoltam tarthatnánk valami party szerûséget. Tudjátok kajálunk lenne zene meg minden csak megakartalak titeket kérdezni.
- Felõlem oké.- mondta Csepi
- Felõlem is.
Elindultunk az autóhoz én hátra szorultam.
- De nem szeretek vásárolni úgyhogy gyorsan végezz.....
- Te NEM SZERETSZ VÁSÁROLNI? LÁNY LÉTEDRE?
- Nem?.- mondtam értetlenül
Elindultunk a boltba.Majd mindent megvettünk. Mivel úgy döntöttünk hogy grillezünk ezért vettünk húst,salátát,meg mindent ami kell a hamburgerhez. Hazaérve mindent kipakoltunk és nekiálltunk megcsinálni a kaját. Zozó pedig írt a többieknek.
- Valamit segítsek?-kérdezte a bátyuskám.
- Aha, a husikat kéne bepácolni. Szerinted jó ötlet ,hogy ezt most megcsináljuk.
- Nagyon mindenki nehéz idõkön megy keresztül. Hidd el mindenkinek jobb lesz. Kicsit iszunk,kajálunk, beszélgetünk. Azóta nem jött össze a gang amióta összevesztetek.
Erre nem válaszoltam csak elmosolyodtam. Mikor mindenki megérkezett mindenki,kiültünk az udvarra ahol a szerelmem elkezdte sütni a husokat. Már egy ideje beszélgettünk amikor kitaláltam hogy felelsz vagy merszezzünk.
- Nem felelsz vagy merszezünk?-kérdeztem
Mikor mindenki beleegyezett Kevin pörgetett.
- Mi a legnagyobb titkod? De amit nem mondtál el senkinek.
Elgondolkoztam de aztán beugrott.
- Oké, hát régebben volt egy olyan idõszak amikor nagyon rossz volt a családommal a kapcsolatom.Amerikában éltünk. De nyílván ez abból adódott hogy a szüleim és az apám akire azt hittem nem is volat az,mindig is a cégük élére akartak álítani. De ugye én nem értek az ilyenekhez és én mindig a sportnak éltem. De nehogy azt higgyétek hogy csak a szüleim, senki nem szólt hozzám. És egyszer amikor már elszakadt a cérna és nem volt edzésem se elmentem kirándulni. De ugye szeretek hegyet mászni és nem néztem meg semmit csak összepakoltam és mentem. Mikor mentem fel akkor nagyon jó volt az ídõ viszont mikor jöttem le szakadt az esõ. Megcsúsztam egy kövön és telibe kapta a vállam. De ez ilyen lépcsõsen volt megcsinálva. Elmentem a kórházba ott ellátak majd hazamentem... Nem kellett volna.
- Nem kell elmondanod ha....
- De ez most jó érzés hogy megbízhatok bennetek. Na és nem kellet volna haza mennem. Mindenki elhordott mindenféle szarházinak meg minden. Kidobtak otthonról, õk összecsomagoltak nekem. Majd a kezembe nyomtak egy repülõjegyet és hát az apámhoz költöztem akivel mai napig tartom a kapcsolatot.
- Huhh. És van a sérülésnek nyoma?- kérdezte Patrik.
- Igen.- majd lehúztam a pólóm a vállamról és ott volt a heg. Az oldalamon is volt egy heg azt is megmutattam. Miután kifaggattak a témáról ettünk táncoltunk és elõkerültek a piák.
Bocsi hogy ilyen késõn jöttem. Tudom nem lett jó. De ha tetszik csilkagozd és remélem várod az új részeket.
YOU ARE READING
Életem a BMX
RomanceVanessza élete nagyon bonyolult szerelmek,pofonok,csalódások. Minden egy storyban összefoglalva. Ha velem tartasz végigkövetheted az életé.