** Katinka szemszöge**
Írtam Vanesszának,hogy hova mennyek.
MÜMIMAMA🤣😂😂❤ :Hova mennyek?
PALACKA🤣😂😂❤ : Gyere a Skeatparkba.
Majd elindultam a skeatpark felé. Mikor ott voltam találatm egy szabad helyet majd leparkoltam. Mikor beértem a kapun Vani eldobta a biciglit és hozzám futott.
- Te idióta fél éve nem láttalak.- mondatam.
- Neked is szia.
- Bocsánat, exatlon hercegnõje bemutatná nekem a slepjét?- kérdeztem.
- Hát persze.
A bemutatkozás után elmentünk megnézni az új kocsimat.
Vaniék háza
- Felelsz vagy mersz?- kérsezte Patrik.
- Mehet.
Majd szépen leütünk egy körbe és elkezdtünk játszani. Nagyon jól elvoltunk amikor rátapintottak egy érzékeny témára.
- Hány palid volt eddig?- kérdezte Vani.
Erre nem válaszoltam csak ránéztem amibõl levágta a szitut. Kicsit kimentem és leültem a lépcsõre.
A sztori röviden:
Volt egy pasim akit nagyon szerettem de õ csak kihasznált aztán elment és még annyit se mondott hogy fordulj fel. Utána amikor csóró lett visza jött én pedig nem hagytam szóval ennyi.
Majd valaki kijött majd leült mellém. Tibi volt az. Lehet Vaninak igaza van de nem szeretnék még senkit.
- Szeretnél róla beszélni?- kérdezte.
- Lehet kéne.- mondtam egy fûszálat tépdesve.
- Nekem elmondhatod.
És itt elmondtam az egész sztorit majd még kicsit beszélgettünk utána bementünk ahol mindneki minket figyelt.
- Tesó,meddig maradsz?
- Nem,tudom.
- Most már nem indulsz haza,úgyhogy itt maradsz.
Vanessza szemszöge
- Vani,hol vagy?!
- Napali!
Majd egy Zozo ugrott mellém.
- Ugye tudod hogy Tibinek tetszik a tesód?
- Tudom,de nem akarom,hogy rosszul essen neki. A tesóm már nem tud bízni. Talán segíthet neki de sok idõ.
- Nem tudom. Lehet elkéne neki mondani.
- Lehet. De ne most. Addig elmegyek fürdeni.
Majd felindultam a fürdõbe. Mikor végeztem megmostam a fogam, és lemostam az arcom. Miután kiléptem a fürdõböl Csepi megálított.
- Vani.
- Igen?
- A tesód tudja mit csinál?
- Nem akar kapcsolatot és szerintem ez így jó.
Majd a szobába belépve feküdtem le az ágyra. Nagyon fáradt voltam úgyhogy el is nyomott az álom.
Reggel
Reggel Katinka elment mert mecse lesz majd holnap után. Tibi ennek szemmel láthatólag nem örült nagyon sajnáltam,de minketten megúsztak egy csomó kínlódást.
- Beszélhetünk?- kérdeztem.
- Persze.
- Lehet,hogy csak mi láttuk de neked tetszett a tesóm?
- Igen.
Hát itt lennék ezzel a részel ha tetszett nyomj egy csillagot . Ha van ötleted kommentben várom.
KAMU SEDANG MEMBACA
Életem a BMX
RomansaVanessza élete nagyon bonyolult szerelmek,pofonok,csalódások. Minden egy storyban összefoglalva. Ha velem tartasz végigkövetheted az életé.