2.rész

616 20 1
                                    

És Zozonak nem ment a 180 ezért még volt 2 próbája. Eggyikben leért a lába, másikban meg eledett.

- Jól vagy?-kérdeztem.

- Ja megvagyok!- válaszolta.- Hát akkor üdv a csapatban! És gartulálok.

- Köszönöm!

- Zozó téged megvert egy lány?

- Igen és akkor mi van?!

- Vanessza?

- Tom? Te mit keresel itt?

- Téged?

- Na most hadj békén! Takarodj innen, ide mersz jönni amikor.....

- Amikor?- kérdezte zozó.

- Majd elmondom.-válaszoltam higgadtan- De te most menny el innen, és ha mégegyszer a közelembe jössz úgy tökön rúglak barátom, és ha a fiúkat belekevered én végzek veled!- majd miután elmondtam a mondókámat lekavartam neki eggyet.

- Vanessza menjünk!-mondta Zozó.

Visszamentem a fiúkhoz majd még hátrafordultam megnézni hogy ott e van. Még ott ált akinek az életemet adtam volna de már nem.Gondolkodásomból Imi zökkentett ki.

- Ki volt ez?

- Az exem.

- Oh. Bocsi.- mondta szomorúan.

- Nincs miért bocsánatot kérned. De most hova is megyünk?

- Hozzánk.-mondta Zozó

- Bocs skacok de nekem mennem kell.- mondta Tibi.

- Semmi haver.

Lepacsizott a fiúkkal majd elindultunk. Mikor bementünk a házba leültünk a kanapéra.

- Akkor elmeséled?- kérdezte Csepi.

- Aha. Na úgy volt hogy mi 3 évig eggyütt voltunk aztán megcsalt a legjobb barátnõmmel. Ezt titkolta úgy 2 hónapig amikor az én házamba nyalták egymást. Ennyi.

Mindenki síri csönbe volt. Nem értettem. De Imi felugrott és kitalálta higy felesz vagy merszezzünk.Mindenki bele egyezett.

- De semmi 18+ -mondta zozó

-Akkor lányoké az elsõbség.

Pörgettem majd Patrikon állt meg.

- Felelsz vagy mersz?

- Merek.

- Akkor néztem- végig a társaságon- agy egy puszit drága testvérednek.

Én már szakadtam a röhögéstõl. Majd adott neki egy puszit. Mi Csepivel már sírtunk.

- Ez aljas.- mondta Zozó.

Patrik pörgetet. Rajtam állt meg.

- Na felelsz vagy mersz?

- Ha csak mi lennénk hárman fiúk akkor kit választanál?

- Mire érted?

- Család gyerekek...stb.

- Ez egyszerû.

- Akkor a.....

ha tetszett a rész dobj egy csillagot iratkozz fel és várjátok a kövi részt.

Életem a BMX Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang