15.rész

227 19 7
                                    

1 hónappal késõbb

A nappaliba hívtam már kb. századszorra amikor Csepi szomorú arcal jött le a lépcsõn. Átnyújtott egy dobozt amit nem értettem. Elkezdtem kibontani eközben bátyám kilépett az udvarra. Benne volt egy Ride-os pulcsi és egy cetli.,, Vedd fel" teljesítettem az utasítást és a doboz aljában egy boríték volt. Kivettem és az volt rá írva,,nyisd ki". Nem tudtam mire vélni és kinyitottam. Egy levél volt ez állt benne.

Egyetlen szerelmem!

Amikor megismertelek tudtam te leszel a nagy Õ. Nem is tudom hol kezdjem...... Ha ez a levél a kezedben van akkor valami baj történt. Csak tudd ha ezeket a sorokat olvasod akkor lépj tovább ne maradj egyedül,nem akarom,hogy egyedül éld le az életed.

Boldogan emlékszem vissza a sok közös emlékre. Amikor kint bicóztál és el kell mondanom nem tudtam aludni este mert csak rád gondoltam. Sajnálom azt a veszekedést és bárcsak egy órát visszakaphatnák abból az elvesztegetett idõbõl amit és csesztem el. Már terveztem veled a közõs jövõnket ahol lesz két szép csodás gyermekünk akiknek te leszel az anyja. Nagyon sajnálom,hogy ez már nem valósulhat meg. Remélem hogy te is így képzelted az életdet velem mert nélküled nem tudok élni. Ha egyszer eszedbe jutok fog meg a pulcsit és szorítsd magadhoz. Mindig legyél pozitív és kedves amilyen velem is voltál. Légy bátor és érd el a céljaidat és én fentrõl figyelek rád. Nem létezett nálam boldogabb emlék amikor megismerhettelek. És ez sosem lesz máshogy. A szívemben mindig szeretni foglak bármi lesz is hiába nem vagyok az élõk sorában. Megfordult a fejemben az,hogy megkérjem a kezed de csak a kifogásokat kerestem azért mert nem mertem. Most már tudom,hogy nagy hiba volt,meg kellet volna tennem. Remélem megbocsájtasz nekem és én is ott leszek benn a szíved mélyén és soha nem fogsz elfelejteni.

Szerelmed: Zozo ❤

Itt lennék egy újabb részel ha tetszett akkor patintsál egy csillagot és ha van ötleted írd meg kommentbe.

Életem a BMX Where stories live. Discover now