**Petra szemszöge**
Reggel miután felkeltünk Patrikkal elindultunk Zozoékhoz mert már rég beszéltünk.Amikor csengettünk senki nem jött ki. Szerencsére tudom hol van a pót kulcs ezért amikor kinyitottam az ajtót a háló felé vettük az irányt. Amikor benyitottam annyira aranyosak voltak,szó szerint egymásba gabajodtak.
- Mennyire cukik!- mondtam boldogan.-Azt hittem már fent lesznek.
- Hhh,Zoz képes átaludni az egész napot. Vanival egyetemben.Keltsük fel õket.
- Oke. Terv?-kérdeztem
- Borítsuk le õket vizzel.
Elmentünk egy pohár vízért. Én nekem nincs szivem leönteni õket. Majd amikor Patrik nyakugba burította a pohár tartalmát nem is ijedtek fel.
- Ki volt ez a vadbarom?- kérdezte Vani.
- Szerintem a drága öcsém. De ha egyszer kikelek innen ekkor megkapja a magáét.De most aludjunk.- majd közelebb húzta Vanit ha ez még lehetséges.
Legugoltam Vani mellés és elmondtam a varázsszót.
- Titok!
Erre felpattant és szúros szemekkel nézett rám.
- Ne,nem mondhatod el!- már kicsit megiejedtem mert szerintem tud szemmel ölni.
Majd elindultnunk a gokard pályára. Mindenki nagyon izgatott volt.
**Vanessza szemszöge**
Márn nagyon izgatott voltam,mikor beülhettünk becsatoltam az övet a sisak rostélyt lehajtottam. Kaptunk egy kis instrukciót amiket nyílván azért kaptuk hogy elkerüljük a balesetet.
- Lassan elindulhattok!
Kihajtottam a boxból. Ez csak ilyen negyed órás idõmérõ volt. Mivel nyár volt nagyon melegünk lett. Mikor végeztünk,levettem a maszkot és a sisakot. Megláttam a táblán hogy enyém a legjobb idõ 3 másodpercel. A lányok visítva a nyakamba ugrottak.
- Elkalapált egy lány!-mondta szomorúan Dani.
- Ja, és HÁROM MÁSODPERCEL!- mondta Zozo.
Majd kiindultunk és hazamentünk. Mi ketten jöttünk Zozoval mert Patrik Petránál volt.
- Nagyon ügyes voltál!- mondta a kezét lábamra tedte.
- Te sem voltál annyira rossz.- mondtam mosolyogva.
- Most az Imiék odajönnek?- kérdezte.
- Nekem azt mondta.
Majd amikor behajtottunk az utcába már Imiék ott voltak. Imiéken még Danit Benit és Ramit értem. Amikor kiszálltam az autóból egy lövést hallotam. Az oldalam iszonyatosan fájt. Mikor felnéztem láttam hogy a pólóm véres lesz. Oda nyúltam majd felhúztam a pólóm amit Zozo visszahúzott és felkapott. Iszonyatosan fájt majd betettek a hátsó ülésre. Dani ûlt mellém,rászorított valamit,Zozo és Beni elöl ültek és éppen egy piroson hajtottak át.Amikor megérkeztünk Zozo az öléb akart vinni.
- Tudok menni.- mondtam fájdalmasan.
Mikor beértünk leültem a váróba. Kiabálást hallotam.
- Szerezzen már egy rohadt orvost! Nem érti hogy meglõtték?!- kiabálta Zozo valakinek.
- Uram kérem nyugodjon le. Az orvos a mûtõben van.
- És nincs másik?!- kérdezte inderülten.
Amikor megakartam szólalni egy erõs fájdalom nyilalt az oldalamba. Próbáltam visszaidézni hogy ki lehetett az. És rájöttem..... megint Márk.
YOU ARE READING
Életem a BMX
RomanceVanessza élete nagyon bonyolult szerelmek,pofonok,csalódások. Minden egy storyban összefoglalva. Ha velem tartasz végigkövetheted az életé.