Felhívom kedves olvasóim figyelmét,hogy ez a rész tartalmaz pár részletet az exatlon április 10.- i részbõl.SPOILERT TARTALMAZ!!Ma van a végjáték 2. fele és a joker játék. A joker az hogy szerzel egy elõnyt amit a két jokerjáték között használhatsz fel. Nekünk ez nagyon fonots lehet. Ma a végjáték 2. felében elvéreztünk,de joker játékot megnyertük. Nagyon szomorúan mentünk a táborba. Gabi mindenki véleményét kikérte ami szerintem tök korrekt.
- Van rám pár perced?- kérdezte Gabi.
- Persze.
- A véleményed szeretném kikérni. Tudzs segíteni.
- Persze. Tudom nagyon nehéz ezt eldönteni.
- Igen. Ezért inkább csapattal szeretnék beszélni. Te kit küldenél?
- Nem tudom, te ha keresünk pro és kontrát akkor lehet meglesz. Mert például ha Dácidot küldöd akkor neki ugye van tapasztalata. De Geri gyorsabb nála,de higgadt az ügyességinél bármi legyen az. Zozo pedig ugyan olyan gyors mint Geri, az ügyességinél elkapkodja és ha nem megy neki akkor minden gát szakad és onnantól vége, de ha mégis erõt tud meríteni akkor nagyon jól megtudja csinálni. És lehet hogy nagyobb önbizalommal jönne vissza.
- Köszönöm sokat segítettél. De ugye még megnézzük a medáljátékot. És akkor gy realizálom a dolgokat. Mégegyszer köszi. Na megyek a többiekkel is beszélek.
- Oké.
Majd gondolom Zozohoz ment.
- Szerinted kit küld Gabi?- kérdezte Dávid.
- Nem tudom, próbáltunk pro és kontrát gyûjteni ami sikerült. Én Zozot küldeném.
- Még úgy is,hogy eggyütt vagytok?- kérdezte meglepõdötten.
- Igen, vagy észbe kap,hogy azért tét alatt is kell tejesíteni de nem csak egyéni hanem csapat szinten is. Mert a végjátékokon nem teljesít olyan fényûzõen. Ezt Gabival észrevettük.
- Én is észrevettem amikor végjáték akkor mintha befeszülne és nem tud leengedni.
- Igen, és ez lehet a probléma hogy túlságosan ideges. Nem tudom mivel lehet ezt ,,csillapítani". De majd kiderül.
Majd elindultunk a medáljátémra ahol Dave és Dorci szerezte meg. Nagyon izgulok,hogy Gabi kit mond. Nem monta el de ez így korrekt.
Elérkezett a nap ,,fénypontjai" a párbaj. Gabi nem tudja kit küldjön de ebben nem tudok személy szerint segíteni. Amikor elindultunk Zozo kezét megfogva ibdultunk el a pályára. Nem beszéltünk a párbajról,sem arról,hogy kit választ. Lelkileg próbáltam kicsit feltölteni ami remélem sikerült. Bármilyen furcsa én Zozot küldeném,ezt mondjuk nem kötöttem az orrára. De aki eddig visszatért az szárnyalt. Dávidon is láttam azt az egészséges feszültséget.Geri egy csöppet idegesebb volt mint a két srác.
**Párbaj**
Mikor felálltunk a dobogóra elkapott az idegesség hiszen egyel kevesebb emberrel térünk vissza a kunyhóba.
- A csapat leggyengébb játékosa Gergõ te vagy. És aki kiválassza a párbajelennfelet az Gabi te vagy.
- Beszéltem a fiúka. Nem vártam hogy A vagy B mondjanak.
- Ez a szerep ami nem elõször hárul rád,szóval neked kell parancsot adni.
- A döntés nem elõször hárult rám de viszont mérlegelbnem kellet.
- Mi a döntés?- kérdezte Laci.
- Számítottam a döntésre. De nyomjuk.
- Gergõ,te mit érzel?- fordult Gergõhöz.
- Hát, szeretnék Zozoval menni,és nem csak az elõzõ napokkal volt baj hanem a kezdéssel.
Az elsõ kört Geri nyerte. Nem akartam hogy õ mennyen haza. Nagyon szoros meccset játszanak. Nem szurkoltam senkinek csak segítettem. Már csak két élete van,nem hiszem el, nem bírom visszatartani a sírást egy könnycsep le is szalad az arcomon. A harmadik körben már gyorsabb volt és meg nyerte. Egy nagy sóhaj hagyta el a szám. Amikor lejöttek nem szóltam semmit,tudom hogy nehéz nekik. Azzal hülyéskedtek,hogy majd szeretnének eggyütt futni de nem párbajon. Végül Zozo nyert. Megkönnyebültem majd elkapott az a mérhetetlen szomorúság,hogy csak 4 en térünk vissza.
A faházba belépve keztünk beszélgetni a ma történtekrõl. Nem volt jó érzés Geri nélkül itt lenni. De ez van. Majd kimentem kicsit kiszelõztetni a fejem és valaki leült mellé.
- Ha azt mondtam volna,hogy felajánlom a medálom mit mondtál volna.
- Azt hogy....
És hát itt lennék egy újabb résszel,remélem tetszik ha igen nyomj egy csillagot és írd meg kommenzben ha van ötleted.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Életem a BMX
RomanceVanessza élete nagyon bonyolult szerelmek,pofonok,csalódások. Minden egy storyban összefoglalva. Ha velem tartasz végigkövetheted az életé.