Leindultunk a partra nem volt olyan messze. Az utat végig röhögtük,mindenki hülyéskedett és Imi nem bírt a poénjaival.Aztán mi 5-en lányok előrébb mentünk és elővettem a hangszórót és kapcsoltunk zenét.De nem ilyen mai reppelős zenét hanem nekünk Dér Henire volt szükségünk hogy végleg megőrüljünk.De aztán jött a Misshtől a budapesten ez nálunk elvágta a cérnát.Teli torokoból üvöltöttük a dalszöveget.
-Tudom másé a szive de az enyém a teste. Öntöttük a vodkát és csináltuk egész este.
-Ó,hugi tényleg?-kérdezte Csepi perverz mosollya.
-Kitudja?-kérdeztem.
Majd amikor megérkeztük lepakoltunk és bementünk a vízbe. Persze ott is ment a pojéén,meg társai.De megláttam valakit a parton nagyon ismerős volt. De volt egy sejtése.
-Valami baj van?-kérdezte Zozo.
-Nem mindjárt jövök.
Majd egy puszi után kimásztam a vízből. Elkezdtem a cuccainkhoz sétálni és már tudtam ki az.Elkeztem felé futni majd a hátára ugrottam.
-Mi a......
Majd szoros ölelésbe vont.
-Hiányoztál törpi.-mondta az uncsitesóm akit már ével óta nem láttam.-Te itt?Kivel jöttél?
-A barátommal meg a haverjaival és az ő barátnőjükkel.
-Be pasiztál?-kérdezte boldogan.
-És te hogy állsz a csajokkal?
-Ott a barátnőm. De sajnos mi megyünk mert lekéssük a vonatot.Majd valamikor elegyünk hozzátok.
-Jól van. Szia.
Vissza mentem és a szerelmem kicsit ideges volt.Majd adtam neki egy szájra puszit és láttam,hogy tudni akarja hogy ki volt.
-Annyira cuki vagy amikor féltékeny vagy.-mondtam olvadozva.
-Ez nem vicces.-mondta durcisan.
-Csak az unoka tesóm volt.-mondtam mosolyogva.-Na de én kimegyek mert elszottyad a lábam.
Majd a lányokkal együtt kiültünk a partra. Nagyon unatkoztunk úgyhogy mentünk és sétáltunk egyet.
-És mikor lesz esküvő?-kérdezte Petra.
-Nem tudjuk még nem beszéltünk róla de ma este majd megbeszélem vele.
-Egy menet közbe?-kérdezte Tami.
-Teeeee.-kezdtünk nevetni.
-Na mi van?
Mikor már ezt is meguntuk vettünk kaját meg magunknak jégkását persze kéket. Majd a rengeteg kajával a kezünkbe visszaindultunk és a jégkását iszogatva lépkedtünk beljebb a vízbe.
-Van kaja!-mondtam majd Zozot bevárba indultunk ki.
-Szép a nyelved.-erre a mondatra kiöltöttem- ne nyujtogasd mer leharapom.- ezen mind a ketten felnevettünk.
Elkezdtünk enni ami nagyon finom volt. Hamburgert vettünk és Imi meg Patrik azon versenyeztek ki tudja elõbb megenni. Én szóltam hogy ne de nem hallgattak rám. Majd két pec múlva nyöszörögtek mert hányingerük volt.
- Én szóltam ittam- bele a hideg üdítõbe.
A szenvedés után elindultunk vissza mert nem tudtunk semmit csinálni. Amikor visszaértünk a konyhakõre kifeküdve próbáltukkitalálni hogy mit csináljunk.
أنت تقرأ
Életem a BMX
عاطفيةVanessza élete nagyon bonyolult szerelmek,pofonok,csalódások. Minden egy storyban összefoglalva. Ha velem tartasz végigkövetheted az életé.