- Miért is?-kérdeztem.
- Csak beszélgetni,hogy jobban megismerjele.- mondta olyan cukin hogy majdnem elolvadtam.
Felpattantam az ágyról és átmentünk a szobájába. A falak kékek voltak, az eggyik falon érmek és serlegek sorakoztak. A bútorok feketék voltak.
- Érezd otthon magad!
Leültünk az ágyra majd kérdezgettünk egymásról minden féle témában.
- Van csajod?- kérdeztem.
- Neked palid?-kérdezte.
- Nincs.
- Mit válaszoltál volna arra amit Csepi kérdezett?
- Muszály.?
- Nem mondom el senkinek.
- De olyan...
- Majd én is elmondom.
- Jó, téged. Örülsz?
- Nagyon!
- És elmondod?
- Én téged.
Majd felállt és magával húzott ki aza erkélyre. Mögem állt és éreztem lehelletét a nyakamon. Szembe fordultam vele majd egymást néztük. Lassan elkezdett közeledni én is ezt tettem majd már csak pár centi választott el TÕLE.
- Biztos?- kérdezte.
Nem válszoltam csak megcsókoltam. Nem volt vad,inkább mintha ebben a pár napban erre várt volna.Kezemet belevezettem hajába, kezeit derekamra helyezte. Majd valami fény jött oldalról. Odanéztünk és Patrik éllt ott a telefonjával a kezében.
- Te mit csinálsz?
- Gyere ide és meglátod.- mögémentünk majd megláttam a képet.
- Át küldöd?- kérdeztem.
- Persze.
Majd mindenki elment a saját szobájába.
- Itt maradsz velem?- kérdete.
- Hát nem is tudom.
- Jaj, te lány!
Majd lefeküdtünk aludni. Zozo felé fordultam, kezemet hasára vezettem. Mellkasára hajtottam fejem majd elnyomott az álom.
Itt is lennék az új résszel. Ha tetszik dobj egy csillagot. Ezzel látom hogy érdemes még írni. Remélem várjátok a kövi részeket.
ESTÁS LEYENDO
Életem a BMX
RomanceVanessza élete nagyon bonyolult szerelmek,pofonok,csalódások. Minden egy storyban összefoglalva. Ha velem tartasz végigkövetheted az életé.