Reggel nagyon korán keltem. Sikerült úgy kimásznom az ágyból hogy Zozo nem kelt fel. Felkaptam a telefonom és megnéztem az idõt. Fél hat van. Kikaptam egy pulcsit Zozo szekrényébõl, lementem a konyhába csináltam egy kávét majd kimentem a teraszra ahol még sötét volt. Megtámaszkodtam a korláton és néztem ahogy felkel a nap.Majd két kezet éreztem derekamon, nagyon kellemes melegség futott végig gerincemen.
- Jó reggelt!- adott egy puszit a számra.
- Jó reggelt!
- Nagyon jó a pulcsid.- mondta a kisfiús mosolyával. ( Értitek Kisfiúúúú szerk.)
- Mi van kisfiú?- kérdeztem a nevetés határán.
- Na ,ez az én szövegem.
- Nem baj. De hogy hogy ilyen korán fent vagy?
- Nem tudom. Felkeltem és nem tudtam visza aludni. Majd eljössz bicózni?
- Aha. Ki jön?
- Imi, Csepi, Tibi, Patrik, Josa,Rózsa. Ja,ennyi.
- Olyan cuki vaaaaagy.
- Mikor?
- Mindig de amikor magyarázol és úgy beleéled magad.
Erre csak az volt a válasza hogy megcsókolt. Mikor elváltunk láttam valamit mitoszkálni a kis buksijába.
- Palacsinta?- kérdezte.
- Gondolat olvasó.
Lementünk a konyhába és benéztem a hûtõbe. Kivettem ami kell a palacsintához, de nem akartam a sima palacsintát enni.
- Zozo?!
- Igen?!
- Testvéred alszik?- kérdeztem.
- Nem Patrik nem alszik.- mondta a konyhába belépve patrik.
- Ja, bocsi mi keltettünk fel?
- Nem, de annyit hallottam hogy palacsinta.
- Szereted az almás és a banános palacsintát?
- Imádom.
Neki álltam a palacsintáknak, majd csinálatam hozzá fahéjas porcukrot.
- Reggeli!- üvöltöttem.
Már csak a két versenyzõ fiút látom hogy lökdösve jönnek. Leültünk enni ami kb. fél óráig tartott mert sokat beszélgettünk,röhögtünk meg lelkiztünk.
- Na bicóra fel.- mondta zozó.
Úgy döntöttünk hogy bicóval megyünk. Mikir kimentünk a sket parkba már páran ott voltunk.
- Sziasztok!-köszöntem majd mindenkivel lepacsiztam. Patrikkal is ( nem a Kempfel szerk.) .- Mi még nem ismerjük egymást. Vidra Vanessza.
- Patrik ( Sajnos nem tudom hogy hívják)
- Nem traccsolni jöttünk hanem bicózni!
- Jól van na! Hisztis.
- Micsoda?
- Mondom hisztis!
Már egy ideje bmx eztünk amikor
Bocsi hogy egy ideje nem volt rész. Ezért bocsánatotokért esedezem. De megpróbálok mostmár több rész kirakni.
KAMU SEDANG MEMBACA
Életem a BMX
RomansaVanessza élete nagyon bonyolult szerelmek,pofonok,csalódások. Minden egy storyban összefoglalva. Ha velem tartasz végigkövetheted az életé.