Elimde az önce uğradığım marketten aldığım iki ramen ile beraber evime doğru ilerliyordum.
1 gündür acıkmadığım için yemek yememiştim ve şu an acayip açtım.
Kışın en çetin geçtiği günlerden birini yaşıyoruz. Kar yağmadı fakat hava çok soğuk. Zaten kar yağsa hava yumuşardı.
Birkaç gündür kafam biraz dağınık olduğu için düzgün yemek yiyememiştim. Tek yaptığım ders çalışmak, uyumak ve boş boş duvarı seyretmekti. 2 gündür sosyal medya da kullanmıyordum.
En sonunda bugün normale dönmüştüm. Keyfim biraz olsun yerine gelmişti bu yüzden elimdeki ramenleri mutlulukla sallayarak ilerliyordum.
O günki partiden sonra herkes o gece olan olayları konuşuyordu ki ben de okulda güzelliğim sayesinde beğeni alan ve popüler biri olduğum için çoğu kişi bana bu olayları anlatmıştı.
İlk öğrendiğim şey Shuhua ve Renjun'un beraber söyledikleri şarkıydı. İnsanlar bunu çok beğenmiş olacaklar ki günlerdir bunu konuşuyorlardı.
Diğer kulağıma gelen Taeyong'ın sevgili yapmasıydı. Kızın adını bilmiyorum fakat kahverengi saçlı, Taeyong ile aynı yaşta ve kediye benzeyen bir kız. Onun hakkındaki tek bildiklerim bunlar.
Gelelim okulda olay yaratan şeye...
Okulun tamamı şu an Lucas ile benim aynı odada bulunmamız hakkında konuşuyor.
Bazıları yattığımızı düşünürken bazıları sadece konuştuğumuzu savunuyor.
Oraya giderken ne kadar görünmemeye çalışsamda bazılarının radarına yakalanmıştım.
Apartmanın kapısını açtığımda içerisinin sıcaklığıyla mest olmuştum. Yüzümde ılık bir gülümseme oluşurken ısı dışarı kaçmasın diye hızla kapıyı kapatmıştım.
Zaten katımda olan asansöre bindiğimde asansörde çalan ve bildiğim şarkıyı mırıldanmaya başlamıştım.
Bu evi kendi paralarımla almıştım. Hayatım boyunca yemek yemeden ailemin verdiği yemek paralarını biriktirmişim, bu evi alabilmek için onları saklamıştım.
Sonuç; bir öğrencinin sahip olabileceği en lüks evden bile lüks bir evim olmuştu.
İlk zamanlar kira ödüyordum fakat sonra para bulabilirsem ev sahibim evi bana satabileceğin söylemişti. Ben de zaten sahip olduğum bir miktar paranın üstüne 2 işte daha çalışarak bir miktar daha eklemiş ve sonunda kendimi çok rahat hissettiğim bu evi alabilmiştim.
Asansör evimin bulunduğu katta durduğunda açılan kapılardan çıktım ve asansörde yeni cebimden çıkardığım ev anahtarımla kapıyı açtım.
Ramenleri hazırlayıp bulduğum bir diziyi izleyerek yerken telefonuma gelen bildirim ile yediğim şey az kalsın boğazıma kaçıyordu.
Bana en az 1 yıldır whattsap bildirimi gelememişti çünkü sadece ailem ve akrabalarımda numaram vardı. Zaten onlarla da telefondan konuşuyoruz.
Bildirimin nereden geldiğini sesinde tanımıştım. Telefonu elime alıp kilidi açtığımda tanımadık bir numaradan geldiğini fark ettim.
- Selam kıvırcık. Aşağıdayım. Soğuktan ölmemi istemezsin değil mi?
•㊙㊙㊙㊙㊙•
Millet erken fınal yapmayı düşündüğümü söylemiştim fakat onu sildim çünkü hem öyle dediğim için okuyucu kaybettim hem de bu kitabı uzun tutmanın güzel olacağını düşündüm.
Destekleriniz için teşekkür ederim~❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Felony ぉ °luqi°
Fanfiction"Sen en ağır suçsun Yukhei çünkü seni öpmek tüm dünyanın beni öldürmek istemesine neden oldu. Senden nefret edemiyorum çünkü seni seviyorum ama bilmelisin ki ben bu dünyada sevdiklerine en az değer veren kişi olabilirim." "O halde senin kalbini kırs...