Chapter 15: Jash's Diary

91 6 2
                                    

Vlad's Pov

It's been two days. Jash is still unconscious.  I haven't been back home since then. Ako lang magisa ang nagbantay kina Mawi at Jash. I slept in jash's room. I'm here by her side. I'm carefully scanning this beautiful creature as it hurts me sa tuwing maiisip ko ang mga sinabi ni Ciara. Paulit ulit itong nagrerewind sa utak ko.

"I checked it out and found you two, what KISSING?!"

"I checked it out and found you two, what KISSING?!"

"I checked it out and found you two, what KISSING?!"

I slowly turn my eyes from this little book I'm holding on. It's still here. I have her diary in my hand.

It's covered with droed blood stains. Jash's blood. My hands are shaking as I open it.

I've red every single pages. Bawat page may number. Nangiti ako habang binabasa ang mga happy moments naming dalawa. Matagl na pala syang nagsusulat ng diary. Back to 1st year hs when I got caught cheating on the exams, tumayo sya at pinagtakpan ako.. As I read it, i'm actually Very happy that she indicate every single happiness with had.

Until... I red this~

Dear Little Diary,

He left me. Without any hesitation he left me. He caught me in bed with his guy bestfriend Melvin. I want to explain everything. But he didn't give me a chance. He left me and went back to New York. It hurts. It hurts so much. I want to kill myself for hurting Vlad. I don't know what I'm doing there. I was drunk. I don't know how. It was Melvin's birthday he was supposed to take me home cause i'm insanely drunk but when I woke up, I happen to be in a motel. Pinagsamantalahan nya ako. Ni hindi ko man lang naipagtanggol ang sarili ko. Nakakadiri ako! Hindi ko na kaya . Mahal na Mahal kitaVlad.
Bumalik ka please. Wag mo akong iwan.

Nagbuwal ng matinding luha ang mga mata ko dahil sa nabasa ko. Nagtuloy tuloy pa ang luha ko sa pag agos...

*Turn pages*

Dear Little Diary,

It's been a week nang iwan nya ko. Hindi ko na alam ang gagawin ko. Araw araw akong pumupunta sa river side. Hoping for him to come back. Kahit wala sya, pinipilit ko ang sarili kong paniwalain na nagbakasyon lang sya at hindi nya ako iniwan. Na Nagbibiro lang sya nang makipagbreak siya. I'm making things positive pero ramdam ko parin ang hirap at sakit. Vlad, Hanggan kelan ka mawawala? Wag mo akong tuluyang iwan mag-isa.

*Turn pages*

Dear Little Diary,

Pumunta si Melvin sa bahay, he apologizes for what he have done. He confesses that he didnt do anything to me. He didnt have the time dahil biglang dumating si Vlad. At nakita ako ni Vlad na nakabalot sa kumot kaya akala daw nito ay nagsex kame.
I slapped him hard straight in his face. I punch him and give every energy i had at tinanggap nya lang ito. Sabi nya ieexplain niya kay Vlad kaya naman nadagdahan ang pag asa ko. Pinatawad ko sya. Kapalit ng katotohanan. Kapalit ni Vlad.

Living With My HELL BossTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon