3.

585 6 0
                                    

Dopíšu poslední zprávu a pokládám mobil na noční stolek. Přikryju se peřinou a pomalu usínám.

Je neděle, devět ráno a já právě vylézám z postele, jelikož musím začít balit. Mamka mi včera večer ještě přinesla krabice do kterých budu dávat své věci. Nejdřív samozřejmě ale zavítám do koupelny, kde udělám ranní hygienu a lehce se namaluju. Potom jdu do pokoje kde se obleču, vezmu krabici na kterou černým lihákem napíšu KOUPELNA a i s krabicí se vracím do koupelny kde začínám balit věci.

Když mám sbalené všechny věci z koupelny jdu do pokoje a beru další krabice na které píšu KNÍŽKY, STŮL apod. kam dávám věci ze stolu, z šuplíku atd. Až mi zbyde v pokoji jen prázdný stůl, noční stolek, skříňky, postel a pak stále plná skřín s oblečením, které si zabalím až Jess odejde.

-

Právě je půl druhé a za půl hodiny je tu Jess. Takže se jdu dolů najíst. V kuchyni potkám mamku a pozdravím ji. Pozdrav mi opětuje a já začínám jíst. Když dojím, ještě mamce připomenu, že za chvíli je tu Jess. Mamka jen kývne na souhlas a já už jdu ke dveřím, protože akorát slyším zvonek. Což je určitě Jess.

"Ahoj." Pozdraví a obejmě mě Jess. Taky jí pozdravím a už spolu jdeme do mého pokoje. Cestou procházíme okolo kuchyně kde je mamka. Pozdraví se a my pokračujeme do mého pokoje. Sedneme si na postel a já začínám vyprávět celý průběh včerejška ohledně stěhování.

Než Jess odešla rovnou jsme se rozloučily a domluvily, že určitě zůstaneme v kontaktu. No a já už balím oblečení a boty do kufrů.

-

Je pondělní ráno a já už čekám s mamkou u dveří na Dana až přijede. Akorát slyšíme troubení auta. Vycházíme s mamkou z domu a jdeme směrem k autu. Je to černá Audi a8.

Když vlezeme s mamkou do auta Dan nás pozdraví a políbí mamku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když vlezeme s mamkou do auta Dan nás pozdraví a políbí mamku. Radši odvrátím pohled na náš dům na který se naposledy podívám a než se rozkoukám už odjíždíme pryč.
   
   
Nahoře Dan

Dneska krátká a zároveň nudná kapitola, tak snad nevadí.
Užij si den.
Nala xx 🌸

Step brotherKde žijí příběhy. Začni objevovat