12.

533 9 0
                                    

Cameronův pohled
Čtvrtek
Dneska ráno jdu do školy dřív než obvykle. Nechtěl jsem jí totiž ráno potkat před její mámou a dělat, že se včera nic nestalo.

Ano, včera jsem jí v té kuchyni nechal a odešel do pokoje, ne protože bych to nechtěl. Já to kurva chtěl tak moc, ale nesmim jí to dát hned. Chci aby mě prosila a škemrala, abych ji nakonec stejně ojel. A to se taky stane, neboj Bee.

Cestou do školy jsem nad ní opět přemýšlel. Vypadá tak nevinně a to mě vzrušuje. Je kurevsky sexy. Vlastně nechápu proč jí říkam Bee. Sám nevim, prostě se mi to líbí.

Další věc co nechápu, jak se Beatrice může první den začít bavit s holkou, která se baví i s náma. Když jsem včera ty dvě viděl nakráčet společně do jídelny a jít směrem k nám, hrklo ve mně jako nikdy. Nesmí zjistit, že je moje nevlastní ségra. Já ji chci šukat kurva, protože takhle šukatelnou holku jsem dlouho neviděl.

Vzpomněl jsem si znovu na včerejšek a na nervózní Bee, která se nám představovala. Byla nervózní ze mě, to jsem poznal. Taky totiž určite nečekala, že se Lex baví zrovna s náma.

-

“Hej Came a ty se nepředstavíš?” Drkne do mě přes stůl Lex.
“Jo jasně, jen jsem čekal až se představí ona.” Ušklíbnu se na ní.
“Jsem Cam.” Sladce se usměju.
“No já...” Už chce říct stoprocentě to, že se známe a že jsme nevlastní sourozenci, ale to teda ne, to jim neřekneš zlato.
“Moc mě těší Tris.” Skočim jí do toho, znovu se usměju jakoby nic a dál se věnuju svému jídlu.
Kouká nechápavě, ale taky se pouští do svýho jídla.
Měl jsem takový štěstí, že to ještě neřekla Lex.
“No a pověz, odkud vlastně jsi, krásko? Protože odtud rozhodně ne. Tady tak krásné holky nemáme.” Brad. Ten kokot. Co si myslí. Nad celou jejich trapnou konverzací jen protáčim oči.
Ona si toho rozhodně všimla, ale neřeší to a baví se s nim vesele dál.
Nechápu, jak může být tak blbá. Brad tyhle hlášky používá na každou. Asi tak jako já, ale to je teď vedlejší...

Po škole u skříněk jsem jí dal jasně najevo, že jim to neřekne, protože ji chci šukat. Prostě bude první vzdychat moje jméno. Ne zasranýho Brada. Byla z toho tak v prdeli, že skoro nemohla dýchat. Viděl jsem to. Touží po mně a já jí to za ten týden co budeme sami doma dokážu...

-

Už jsem před kavárnou, kde se scházíme každý den před školou s klukama a Lex, když v tom ji zahlídnu. Dělam, že jí nevidim, protože kluci si ji zatim nevšimli.

Už je skoro u nás a Brad si ji všiml. Kurva. Chytne jí za zápěstí a začne na ní mluvit jak je jeho zvykem. “Krásko, ahoj.” Dál je neposlouchám, protože nemam zapotřebí poslouchat tyhle sračky. Dokuřuju cigaretu a koukám na ni.

“Jasný v pohodě. Tak pojď, pomůžu ti s výběrem, mají tady nejlepší.” Zaslechnu a vidim jak jí znovu bere za ruku a táhne dovnitř. Ten parchant.

Po chvíli přišla i Lex a Bee najednou vyjde ven. Lex na ní něco začne mluvit. Nakonec se všichni rozejdeme směrem ke škole.

Jako jedinej mlčim, všichni si povídaj a já kopu nasraně před sebou kameny. Ano, stále jsem nasranej na Brada. Ani jsem neříkal, co o Bee včera říkal, když s Lex odešli z oběda. Nechci na to ani myslet, byl bych ještě víc nasranej.

Sammy do mě najednou šťouchne. “Co je s tebou brácho?” Tak tohle mě nasralo totálně. Co asi? Můj nejlepší kámoš chce ošukat holku, kterou chci šukat já. Ale já nemůžu, protože jsem její nevlastní bratr. Kurva. Mě to ale nezastaví, stejně ji jednou ošukam.

Step brotherKde žijí příběhy. Začni objevovat