14.

691 12 4
                                    

Cam otvírá dveře, proto otevřu oči a zjišťuji, že jsme u Cama v pokoji. Položí mě na postel a kouká na mě jako hladovej pes. Ikdyž mi je jasné k čemu se schyluje, přesto ho nechám, protože to vlastně taky chci. Natáhnu se k němu chytnu ho za tričko a přitáhnu ho k sobě. Už to prostě dýl nevydržím. Chci ho.

Když se posadím, přitáhnu si ho k sobě. Má obličej pár centimetrů od toho mého a tak se přiblížím k jeho rtům a zašeptám mu do nich. “Chci tě.”

Rozzáří se mu oči a dravě mě políbí. Opět můžu cítit jeho rty na těch svých a je to ten nejlepší pocit.

Jednou rukou mi vjede do vlasů a zatahá mě za ně směrem k posteli. Tím mě položí a nalehne na mě. Jeho rty se ale od těch mých neodtrhnou. Druhou ruku vsune na můj zadek, který zmáčkne a já zavzdychám. Vpluje jazykem do mých úst a my se ochutnáváme navzájem. Bože tohle mi chybělo.

Celá se chvěju jen z tohohle a v břiše mám hejno motýlů. Moje tělo žadoní o jeho doteky. Přímo prosí o to, aby se mě dotýkal i druhou rukou.

On jakoby moje nevyřčené přání uslyšel. Druhou rukou přejede od krku až na mé prso které zmáčkne. To mě donutí znovu zavzdychat.

Přemístím ruce na jeho tričko a přetáhnu mu ho přes hlavu. On není pozadu a taky mi sundá tričko a rovnou i tepláky.

Když jsem vyslíknutá jen ve spodním prádle Cameron se napřímí a zaúpí.

“Bože, si dokonalá.” Zatahá se za vlasy.

Neříkam nic, ale to, co řekl mě velice potěšilo.

Stále na mě kouká a tak na nic nečekám a ruce přemístím na lem od jeho tepláků. Stáhnu mu je dolů a oni sjedou až ke kotníkům. Rychle je skopne a znovu se na mě vrhne. Ruce položí na moje stehna a mě z toho naskáče husina po celém těle.

Odtrhne jeho rty od těch mých a přemístí se na můj krk, který začne lehce okusovat. Zakloním hlavu, aby měl lepší přístup. Najednou se na něj přisaje a vytvoří mi cucflek. Zavzdychám a on se zářivě usměje.

Potom se mi zhluboka zadívá do očí. Rukou z mého stehna jede výš a výš až se dotkne látky mých kalhotek. Přejíždí po bílé krajce a neuhýbá pohledem.

Tohle mě tak vzrušuje, proto chytnu Cama za ruce a vší silou ho přetočím pod sebe. Sednu si obkročmo na něj a otřu se o jeho tvrdý penis. Cam hlasitě polkne, chytne mě za boky a pomáhá mi ve tření se o něj. Unikne mu přitom pár sexy vzdychů.

Ani si neuvědomím, že už necítím na bocích jednu jeho ruku. Uvědomím si to až když mě přes podprsenku štípne do bradavky. Hlasitě vyjeknu a podívám se na něj. On se jen zazubí, v rychlosti mi ji rozepne a odhodí někam na zem.

Ruce přemístí na moje prsa a zmáčkne je. To mě donutí k dalšímu vzdychu. Pokusí se posadit a začne okusovat jednu bradavku. Druhou rukou drtí prso ve své dlani, což způsobuje další mé vzdychy.

Cameron neváhá a zpátky mě přetočí pod něj, sundá mi kalhotky a vzápětí svoje trenky. Jakmile vidím jeho penis, mírně pootevřu ústa. Je tak velký bože.

Skloní se ke mně, mírně mi rozevře nohy od sebe a vleze mezi ně. Párkrát přejede po svém penisu a nasměřuje ho na můj vchod. Ani se nenadechnu a prudce ho do mě zasune. Pokojem se ozve můj hlasitý výkřik a jeho hlasité “kurva”.

Přiráží do mě a pokojem se ozývají naše vzdychy. Najednou zpomalí a usměje se na mě.

“Came prosím.” Zaúpím a on se na mě usměje. Chytí mou bradu mezi své dva prsty.

“O co prosíš zlato? Řekni to.” Znovu se usměje a prudce přirazí.

“Při-přidej Came.” Málem jsem to mezi vzdychy nevyslovila.

“Jak si přeješ zlato.” Zářivě se usměje a v šíleném tempu opět začne přirážet. Je jako stroj. Jeho ruce mačkají má prsa. To mě vzrušuje ještě víc. Přendám ruce na jeho záda a začnu do nich zarývat své nehty.

“Came já.” Vzdychnu a ani to nedořeknu, jelikož mě přeruší.

“Kurva Bee já vím.” Vzdychne také. “Jen vydrž ještě chvíli.” Zhluboka dýchá a přiráží dál.

Po pár dalších přírazech už skoro budu. “Já už.” Nedořeknu to, protože Cam naposledy prudce přirazí a oba se s hlasitým výkřikem jména toho druhého uděláme.

Cítím se tak skvěle. Dole cítím teplo a stále ještě Camův penis. Když se na něj podívám, tak zjistím, že mě sleduje.

Najednou ho ze mě vytáhne a já pocítím prázdno. Svalí se vedle mě, obejme mě okolo ramen a oba stále zhluboka oddychujeme.

Cam si z ničeho nic lehne na bok a kouká na mě. Trošku mě to znervózní a tak nás přikryju.

“To bylo...”

“Úžasný.” Dopoví za mě Cam a dál pozoruje mou tvář.

“Já, půjdu se umýt.” Nervózně vstanu a jdu směrem do koupelny. Cítím na sobě jeho pohled. Kouká mi na zadek. Vím to, ikdyž ho nevidím.

Vejdu do jeho koupelny a vlezu do sprcháče. Pustím na sebe vodu a v tom na svém těle ucítím namáčknutého Cama.

-

Rozdali jsme si to i podruhé u něj ve sprcháči. Bylo to snad ještě lepší. Poté jsme se umyli a usušili.

Teď ležíme u něho v posteli a mlčíme. Cam má přehozenou ruku přes moje břicho a klidně oddechuje, takže usnul.

Já ale stále nemůžu přestat myslet na to co se stalo. Jsem tak blbá, jak jsem to mohla dovolit. Schodím jeho ruku z mého břicha a tím se probudí.

“Co děláš Bee?” Řekne rozespale. Je tak roztomilý. Ale bohužel. Musím to přerušit.

“Co já dělám?” Hystericky zakřičím a postavím se. “Snad co my děláme. Proboha jak si to mohl udělat Came.” Rozzuřeně se na něj podívám. Vlastně nechápu proč, můžu za to i já.

“Tak to ne Bee. Ty si nepamatuješ, jak si mě prosila abych přidal? Jak si kňourala?” Taky se rozzuřeně postaví. “To ty jsi to chtěla.” Bouchne pěstí do zdi.

Trošku nadskočím, protože jsem to nečekala. Už se nadechuji, že něco řeknu, ale on mě přeruší.

“Já ti to přání pouze splnil, nic víc.” Nasraně prohodí. Cože, moje pusa se v údivu otevře.

“No a ty snad ne?” Hodím po něm nasraný výraz.

“Ne. To ty jsi to chtěla z nás dvou nejvíc.” Tvrdě pronese a odvrátí pohled.

“Ty hajzle.” S tím se seberu a odejdu z jeho pokoje. Nezapomenu samozřejmě prásknout dveřmi.

V pokoji se nasraně oblíknu a skočím do postele. Hlavou mi běží samé nadávky na jeho osobu.

Kokot jeden. Jen já to chtěla, jasně. Hlavně jak se mu rozzářili oči, když jsem řekla, že ho chci.

Pod náporem vzteku se rozbrečím. Jsem tak blbá. Brečím do polštáře, aby to neslyšel. Jsem z toho všeho tak vyčerpaná, až nakonec usnu.
   
     
Ahoj, tak co říkáš na to, jak to dneska skončilo? Na Tris zareagování na celou věc a na to, co jí na to Cam řekl. Nakonec chci jen říct, že kapitoly budou vycházet každou neděli nebo někdy i ve středu.
Užij si den.
Nala xx 🌸

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 29, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Step brotherKde žijí příběhy. Začni objevovat