Κεφάλαιο 5: Η πρώτη μάχη

47 8 0
                                    

Όλα πλέον ήταν έτοιμα για την μάχη. Ήμασταν στην ακρόπολη και κοιτούσαμε προς την Δύση, προς την Mordor. Η μέρα είχε αρχίσει να δίνει την θέση της στην νύχτα, όταν η μαύρη πόρτα της Mordor άνοιξε. Η μάχη θα ξεκίναγε από στιγμή σε στιγμή. Η Marion είχε σίγουρα πληροφορηθεί για τα κατορθώματα του Legolas και θα ήταν πολύ νευριασμένη.

Ο Aragorn, o Eomer, o Faramir και ο Gimli κατέβηκαν στην πύλη, εγώ, ο Thranduil και ο Legolas ανεβήκαμε στα τείχη.

Τα Orcs κινούνταν γρήγορα. Είχαν ήδη διανύσει την μισή απόσταση.

"Δεν επιτίθεστε μέχρι να μας δώσουν σύνθημα τα ξωτικά" άκουσα τον Aragorn να φωνάζει. "Και προσοχή στα troll." συνέχισε στον ίδιο τόνο.

"Ο στρατός δεν είναι πολύ μεγάλος." απάντησε ο Legolas στον ίδιο τόνο. "Αν δράσουμε συντονισμένα μπορούμε να κερδίσουμε χωρίς μεγάλες απώλειες."

"Με το σύνθημα σου τότε Legolas." ήταν σειρά του Faramir να φωνάξει.

Οι εχθροί έφτασαν και σταμάτησαν απέναντι από τον στρατό μας.

"Ετοιμάστε τα τόξα!" φώναξε ο Legolas. "Με το σύνθημα μου." είπε παρατηρώντας τους εχθρούς.

Έκανα ακριβώς το ίδιο.

"Στο κόκκαλο του λαιμού." φώναξα και τον σκούντηξα. "Εκεί η πανοπλία τους είναι τρωτή."

"Η Belle έχει δίκιο." με κοίταξε και χαμογέλασε.

Έριξα το πρώτο βέλος με το σύνθημα του Legolas για να υποδείξω το σημείο.

"Aragorn τώρα." φώναξε ο Legolas.

Δεν είχε περάσει πολύ ώρα όταν εγώ δεν και ο Legolas ξεμείναμε από βέλη. Βγάλαμε τα σπαθιά μας και κατεβήκαμε κάτω. Ακούσαμε μία γνωστή φωνή και τρέξαμε προς το μέρος της. Ένα Orc είχε πετάξει κάτω τον Aragorn  και είχε σηκώσει το σπαθί του για να τον σκοτώσει. Χωρίς δεύτερη σκέψη ο Legolas όρμηξε και αποκεφάλισε το Orc.

Έτρεξα στον Aragorn και τον βοήθησα να σηκωθεί. Η πληγή στο χέρι του έμοιαζε πολύ σοβαρή.

"Aragorn πρέπει να σε δει η Eowyn" είπα εξετάζοντας την πληγή.

"Μετα. Τώρα έχω μερικά Orcs να σκοτώσω." απάντησε πιάνοντας το σπαθί του.

"Μα..." δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω την πρόταση μου και ο Aragorn είχε και όλας εξαφανιστεί.

"Πρόσεχε!" φώναξε ο Eomer και με έσπρωξε δεξια, καρφώνοντας ένα Orc με το σπαθί του. "Μα καλά τι σκεφτόσουν.

"Τον Aragorn. Έχει τραυματιστεί και αρνείται να επισκεφθεί την Eowyn.

"Θα του μιλήσω εγω." είπε και σκότωσε άλλο ένα Orc που ερχόταν προς το μέρος μας.

𝕭𝖊𝖙𝖜𝖊𝖊𝖓 𝕿𝖜𝖔 𝖂𝖔𝖗𝖑𝖉𝖘: 𝕿𝖍𝖊 𝕯𝖆𝖚𝖌𝖍𝖙𝖊𝖗 𝕺𝖋 𝕾𝖔𝖚𝖗𝖔𝖓Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ