Ο Legolas μετά το τραπέζι ζήτησε να μας μιλήσει. Ανέφερε στον Aragorn για τα όνειρα που βλέπει και του είπε για κάποια παράξενα γεγονότα που συμβαίνουν στο Edoras. O Aragorn αποφάσισε να συγκαλέσει συμβούλιο. Πράγματι αμέσως έστειλε αγγελιοφόρους σε όλους τους λαούς της Μέσης-Γης.
Εγώ με τον Legolasκαι τον Gandalf πήγαμε στο απαγορευμένο μέρος της βιβλιοθήκης, για να βρούμε περισσότερα για το θέμα που μας ενδιέφερε. Η αλήθεια είναι πως βρήκαμε αρκετά πράγματα που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε, ως αποδεικτικά στοιχεία στο συμβούλιο, αν κάποιος δεν μας πίστευε.
Δέκα μέρες αργότερα στην μεγάλη αίθουσα, είχαν μαζευτεί απεσταλμένοι από όλους τους λαούς της Μέσης-Γης. Ο Elrohir και ο Elladan από το σκιστό λαγκάδι, ο Celeborn από το Lothlorien, o Neremyn απεσταλμένος του Thranduil από το μακρινό δάσος του Mirkwood, o Cedderic απεσταλμένος του άρχοντα Eomer από το Rohan και ο Faramir που είχε έρθει από το Ithilien, η όπως ονομαζόταν παλιά από την Minas Morgul.
"Αυτό το έκτακτο συμβούλιο γιατί συμβαίνουν κάποια παράξενα πράγματα σε πολλούς από τους λαούς της Μέσης-Γης." ξεκίνησε ο Aragorn. "Θα αφήσω όμως τον καθένα από εσάς να μας πει την ιστορία του. Ας ξεκινήσουμε από τον Cedderic, από το βασίλειο του Rohan, που τυχαίνει να γνωρίζω τι συμβαίνει στην χώρα του."
"Πράγματι θα γνωρίζεις άρχοντα." σηκώθηκε ο Cedderic. "Γιατί οι φίλοι σου που πέρασαν πρόσφατα από εκεί, είδαν το θέαμα με τα μάτια τους. Είδαν τα 9 Nazgul να περνάνε πάνω από το Rohan και νά σπέρνουν τον πανικό στους κατοίκους του. Βέβαια, δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν πρόκειται για απειλή ή όχι. Ξέρω όμως με σιγουριά ότι αυτό συμβαίνει πολύ συχνά τον τελευταίο ένα μήνα και ο λαός του Rohan έχει αρχίσει να ανησυχεί."
"Αυτό μου ήταν απολύτως γνωστό." απάντησε ο Aragorn. "Πράγματι δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά κάτι ακόμα. Υπάρχει όμως κάτι άλλο που θα έπρεπε να μάθω;"
"Άρχοντα Aragorn!" ξεκίνησε ο Gloin πατέρας του Gimli. "Τον τελευταίο καιρό έχουμε δεχτεί αρκετές επιθέσεις από Orcs. Όχι βέβαια κάτι που να μας ανησυχήσει ιδιαίτερα, γι'αυτό και δεν στείλαμε κάποια αναφορά ώστε να γνωρίζετε. Άλλωστε τα Orcs ποτέ δεν ήταν φίλοι μας και πότε δεν θα γίνουν. Τώρα, όμως, ακούγοντας και για την εμφάνιση των Nazgul πάνω από το Rohan, είμαι απόλυτα σίγουρος ότι αυτές οι δύο υποθέσεις, κάπως συνδέονται."
"Πολύ σωστά μιλάς Gloin, γιε του Groin." απάντησε σοβαρά ο Aragorn.
"Aragorn!" πήρε τον λόγο ο Celeborn. "Έχουμε εμείς να αναφέρουμε ένα περιστατικό, πρωτόγνωρο για εμάς στο δάσος του Lorien. Πρώτη φορά στα τόσα χρόνια που βασίλευω συνάντησα ένα τέτοιο φαινόμενο στο δάσος μου. Τα φύλλα των δέντρων μας πέφτουν και μάλιστα τώρα που είναι άνοιξη. Είναι σαν κάποια μαγεία ανώτερη από την δική μας να σκορπίζεται στο δάσος. Τα ξωτικά έχουν αρχίσει να φοβούνται ότι θα αναγκαστούν να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους."
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝕭𝖊𝖙𝖜𝖊𝖊𝖓 𝕿𝖜𝖔 𝖂𝖔𝖗𝖑𝖉𝖘: 𝕿𝖍𝖊 𝕯𝖆𝖚𝖌𝖍𝖙𝖊𝖗 𝕺𝖋 𝕾𝖔𝖚𝖗𝖔𝖓
FanficΈχουν περάσει 5 χρόνια από την καταστροφή του Souron. Η Belle και ο Legolas είναι ακόμα μαζί. Ο Aragorn έχει παντρευτεί την Arwen και κυβερνούν μαζί την Gondor. Αποφασίζουν λοιπόν να κάνουν ένα reunion της συντροφιάς για να μάθουν τα πάντα και για τ...