Την επόμενη μέρα σηκώθηκα σχετικά άκεφη, αλλά σχετικά γρήγορα η διάθεση μου έφτιαξε, αφού ο Legolas προσπάθησε πολύ να δημιουργήσει ξανά το χαμόγελο στο πρόσωπο μου.
Κατεβήκαμε μαζί στην τραπεζαρία και πήραμε το πρωινό μας οι δυο μας, σαν κανονικό ζευγάρι για πρώτη φορά. Τον τελευταίο καιρό ο Legolas προσπαθεί πολύ καιρό τώρα να κάνει πράγματα που κάνουν συνήθως τα ζευγάρια. Η έστω τα ζευγάρια αυτής της εποχής.
"Τι σκέφτεσαι;" έπιασε το χέρι μου πάνω στο τραπέζι.
"Το ποσό πολύ προσπαθείς να γίνεις σαν τους άλλους άντρες, αλλά δεν τα καταφέρνεις." χαμογέλασα.
"Τι δεν σ' αρέσει;" κατσούφιασε.
"Όχι αντιθέτως. Δεν καταφέρνεις να τους φτάσεις γιατί είσαι πολύ πιο πάνω από αυτούς." τον κοίταξα στα μάτια.
Δεν είπε τίποτα άλλο. Απλά με φίλησε. Εκεί μπροστά σε όλους. Χωρίς να τον νοιάζει. Χωρίς να μας νοιάζει το ποιος είναι γύρω μας και το ποιος μας βλέπει.
Σηκώθηκε και με τράβηξε. Σηκώθηκα και εγώ και τον ακολούθησα. Βγήκαμε έξω και πήγαμε στον κήπο καθίσαμε κάτω και έβαλε τα χέρια του στο πρόσωπο μου, ενώνοντας τά πρόσωπα μας.
"Σ' αγαπώ." είπε κοιτώντας με μέσα στα μάτια.
"Και εγώ σ' αγαπώ Legolas." τον φίλησα γλυκά. "Και εγώ σ' αγαπώ!" φώναξα για να το ακούσουν όλοι.
Μερικά χειροκροτήματα ακούστηκαν, αλλά σταμάτησαν γρήγορα καθώς ο Legolas τους έκανε νόημα να φύγουν.
"Θέλω να σε ρωτήσω κάτι." ξεκίνησε ο Legolas και τον κοίταξα περίεργη. "Θέλω όταν τελειώσει να γίνεις και επίσημα δική μου. Θέλω να με παντρευτείς Belle." είπε κοιτώντας με βαθιά μέσα στα μάτια.
"Έχουμε περάσει τόσα μαζί Legolas, πιστεύεις πως υπάρχει περίπτωση να σου πω όχι;" ένωσα τα πρόσωπα μας για ακόμα μια φορά. "Φυσικά και θα σε παντρευτώ Legolas. Με την πρώτη ευκαιρία που θα μας δωθεί."
Χαμογέλασε και με έβαλε βαθιά στην αγκαλιά του. Αποφασίσαμε να πάμε να βρούμε τον Aragorn να του πούμε τα νέα. Ψάξαμε παντού και τελικά τον βρήκαμε να κάθεται στην μεγάλη αίθουσα με την Arwen στην αγκαλιά του.
"Aragorn έχουμε να σου πούμε κάτι." είπα πλησιάζοντας μαζί με τον Legolas.
"Εγώ να πηγαίνω τότε." η Arwen σηκώθηκε.
"Όχι όχι δεν χρειάζεται." την κοίταξα χαμογελώντας.
"Αυτό που θέλαμε να πούμε είναι ότι μόλις όλο αυτό τελειώσει θέλω να μου επιτρέψεις Aragorn να παντρευτώ την αδελφή σου." ο Legolas με έβαλε στην αγκαλιά.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝕭𝖊𝖙𝖜𝖊𝖊𝖓 𝕿𝖜𝖔 𝖂𝖔𝖗𝖑𝖉𝖘: 𝕿𝖍𝖊 𝕯𝖆𝖚𝖌𝖍𝖙𝖊𝖗 𝕺𝖋 𝕾𝖔𝖚𝖗𝖔𝖓
Fiksi PenggemarΈχουν περάσει 5 χρόνια από την καταστροφή του Souron. Η Belle και ο Legolas είναι ακόμα μαζί. Ο Aragorn έχει παντρευτεί την Arwen και κυβερνούν μαζί την Gondor. Αποφασίζουν λοιπόν να κάνουν ένα reunion της συντροφιάς για να μάθουν τα πάντα και για τ...