Κεφάλαιο 15: Η Τελική μάχη

31 4 0
                                    

Δεν είχε περάσει παρά μόνο μια μέρα και οι στρατιές τις Mordor φάνηκαν στον ορίζοντα. Ήταν ένας τεράστιος αριθμός Orc αλλά εμείς είχαμε προετοιμαστεί κατάλληλα.

Το Arkestone ήταν τοποθετημένο βαθιά στα έγκατα της Erebor και μόνο αν κάποιος κατάφερνε να περάσει από τον στρατό μας θα το πλησίαζε αλλά και πάλι θα είχε πρόβλημα γιατί 10 πανίσχυροι άντρες αλλά και 10 νάνοι το φιλούσαν σαν τα μάτια τους.

Ένας εκκωφαντικός ήχος ακούστηκε και ο στρατός των Orc σταμάτησε μπροστά στην πύλη. Με τον Legolas και τους υπόλοιπους τοξότες ετοιμάσαμε τα βέλη και περιμέναμε το σήμα του Aragorn.

Η πύλη ήταν πολύ γερή από μόνη της αλλά στηρίζοντας την και με δοκάρια από πίσω, ήταν σχεδόν αδύνατον να πέσει. Ας μην παραλείψουμε και το γεγονός ότι πίσω από την κύρια πύλη, υπήρχε και μια δευτερεύουσα φτιαγμένη γι'αυτόν ακριβώς τον σκοπό. Να αποτρέψει τον εχθρό από το να μπει μέσα.

Η σάλπιγγα του εχθρού ήχησε και ο Aragorn μας πλησίασε.

"Legolas πως τα βλέπεις τα πράγματα;" πέρασε τα χέρια του γύρω από τον ώμο μας.

"Δύσκολα." μουρμούρησε παρατηρώντας τις πανοπλίες τον εχθρών.

"Legolas η πανοπλία τους στο κόκκαλο του λαιμού έχει κενό. Με σταθερό χέρι μπορούμε να σκοτώσουμε μερικά από αυτά." τον κοίταξα.

"Έχεις δίκιο." χαμογέλασε. "Έχω μόνο μία απορία. Δεν βλέπω πουθενά την Marion. Δεν μπορεί να έστειλε τα Orc για να πάρουν κάτι τόσο σημαντικό για εκείνη και να της το πάνε."

"Έχεις δίκιο." ο Aragorn κοίταξε σκεπτικός.

"Εγώ πάλι νομίζω πως μόλις την βρήκαμε." τους έδειξα με το χέρι μου μια μαύρη άμαξα που την έσερναν δύο wargs.

"Με το σήμα μου ρίχνετε." φώναξε ο Aragorn και απομακρύνθηκε. "Πάρτε θέσεις."

Αμέσως βάλαμε βέλη στα τόξα μας και στοχεύσαμε.

"Στο κόκκαλο του λαιμού με το σύνθημα του Aragorn." φώναξε ο Legolas για να τον ακούσουν όλοι.

Του έριξα μια ματιά και έστρεψα το βλέμμα μου και πάλι στον τεράστιο στρατό που βρισκόταν κάτω από τα πόδια μας.

Η πύλη άνοιξε και ο δικός μας στρατός βγήκε έξω και παρατάχθηκε με τον Aragorn μπροστά. Η πύλη ξανά έκλεισε πίσω τους.

Τα Orc άνοιξαν δρόμο και εκεί μπροστά από την Aragorn σταμάτησε η άμαξα της Marion. Ο Eomer και ο Faramir στάθηκαν δίπλα στον Aragorn.

𝕭𝖊𝖙𝖜𝖊𝖊𝖓 𝕿𝖜𝖔 𝖂𝖔𝖗𝖑𝖉𝖘: 𝕿𝖍𝖊 𝕯𝖆𝖚𝖌𝖍𝖙𝖊𝖗 𝕺𝖋 𝕾𝖔𝖚𝖗𝖔𝖓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora