Κεφάλαιο 4: Η Minas Ithil (Ithilien)

58 7 1
                                    

Την επόμενη μέρα το πρωί, με το πρώτο φως του ήλιου ξεκινήσαμε για την Minas Tirith και από εκεί για το Ithilien. Δύο μέρες περίπου χωρίς στάση. Έτσι φτάσαμε στην πόλη κουρασμένοι και πεινασμένοι. Η Arwen όμως να περιποιήθηκε πολύ καλά, που μόνο 2 ώρες αργότερα πήραμε και πάλι το δρόμο για την Minas Ithil.

Δεν είχε έρθει καλά καλά το μεσημέρι όταν φτάσαμε έξω από την πύλη της πόλη. Ο φρουρός την άνοιξε χωρίς καθυστέρηση.

Η πόλη ήταν πολύ διαφορετική από όταν κατοικούσαν σε αυτή τα Nazgul. Όλα ήταν φωτεινά και στολισμένα. Οι άνθρωποι ήταν πολύ φιλικοί και το γεγονός ότι συναντήσαμε και μερικούς νάνους, στην πορεία μας προς την ακρόπολη, με χαροποίησε ιδιαίτερα.

"Καλώς ήρθατε φίλοι μου." είπε χαμογελαστά η Eowyn. "Σε τι οφείλουμε την επίσκεψη σας;" ρώτησε καθώς αγκάλιαζε τον αδελφό της.

"Δεν σε ενημέρωσε ο Faramir για το συμβούλιο, αρχόντισσα;" ανταπέδωσε την ερώτηση ο Aragorn.

"Ναι είμαι ενημερωμένη για τα λεγόμενα του συμβουλίου." γύρισε και τον κοίταξε. "Αλλά φαντάζομαι ότι θα μάθατε κάτι περισσότερο για να βρίσκεστε εδώ τώρα."

"Όχι τίποτα καινούριο." μίλησε ο Gandalf. "Γι' αυτό είμαστε εδώ τώρα."

"Τι περισσότερο μπορεί να ξέρουμε εμείς από εσάς" Gandalf;" ήταν σειρά του Faramir να μιλήσει.

"Τίποτα. Δεν εννοούσα αυτό, πρίγκιπα Faramir." χαμογέλασε ο Gandalf. "Αύριο το πρωί, με την αυγή θα φύγω για την μυστική βιβλιοθήκη της Mordor, ώστε να μάθω περισσότερα."

"Μα καλέ μου Gandalf, αυτό είναι αυτοκτονία." αναφώνησε η Eowyn. "H Mordor έχει αρχίσει να αποκτά ξανά ζωή. Τις τελευταίες 2 εβδομάδες, orks μπαινοβγαίνουν συνέχεια. Είναι αδύνατον να μπεις πλέον μέσα."

"Όχι ακόμα δεν είναι αδύνατον. Οι δυνάμεις της Marion είναι ακόμα ελάχιστες. Έχω αρκετές πιθανότητες να τα καταφέρω." απάντησε ο Gandalf. "Τουλάχιστον για την ώρα." πρόσθεσε σιγά.

"Άρχοντα Faramir!" φώναξε ένας φρουρός. "Πρέπει να το δείτε αυτό."

Τρέξαμε όλοι προς το μέρος του φρουρού. Το θέαμα μας σόκαρε όλους, αλλά πολύ περισσότερο τον Legolas. Ένας λόχος από ξωτικά του Mirkwood προχωρούσαν προς την Mordor, με αρχηγό τους τον Thranduil, τον πατέρα του Legolas.

"Αυ... Αυτό είναι αδύνατο!" ψέλλισε ο Legolas και κατέβηκε κάτω.

Άρπαξε το άλογο του και εγώ το δικό μου. Δεν θα τον άφηνα μόνο του. Σε 3 λεπτά είχαμε φτάσει στα ξωτικά.

𝕭𝖊𝖙𝖜𝖊𝖊𝖓 𝕿𝖜𝖔 𝖂𝖔𝖗𝖑𝖉𝖘: 𝕿𝖍𝖊 𝕯𝖆𝖚𝖌𝖍𝖙𝖊𝖗 𝕺𝖋 𝕾𝖔𝖚𝖗𝖔𝖓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora