Κεφάλαιο 7: Η μάχη στο Shire

45 7 2
                                    

Είχε περάσει σχεδόν μία εβδομάδα από την αναχώρηση μας, από την Minas Tirith. Δεν σταματούσαμε καθόλου την πορεία μας παρά μόνο για να φάμε κάτι και να ξεκουραστούμε λιγάκι. Επρεπε να φτάσουμε νωρίς στο Shire ώστε να τους προειδοποιήσουμε και να απομακρυνθούν τα παιδιά και οι γυναίκες από την γύρω περιοχή.

Το βράδυ κατασκινώσαμε λίγο πριν από το Σχιστό Λαγκάδι (Rivendel). Όλη την νύχτα την έβγαλα στην αγκαλιά του Legolas. Φοβόμουν περισσότερο από τις άλλες φορές. Ίσως επειδή τα Hobbit είναι μικρά και απροστάτευτα. Ποτέ δεν θα μπορούσα να φανταστώ ένα Hobbit να παλεύει με Orc, εκτός και αν αυτό ήταν κάποιο από την χρυσή τετράδα. Έτσι αποκαλούσα εγώ τον Frodo, τον Sam, τον Merry και τον Pippin.

Με το πρώτο φως της μέρας πήραμε ξανά τον δρόμο. Ο Aragorn προχωρούσε μπροστά και εμείς ακολουθούσαμε. Φτάσαμε στον ποταμό που οδηγούσε στο Rivendel και εκεί σταματήσαμε.

"Εδώ λοιπόν θα χωρίσουμε." φώναξε ο Aragorn.

"Τι εννοείς; Αυτό δεν ήταν στα σχέδια μας." αναφώνησα αμέσως.

"Όχι δεν ήταν. Το αποφάσισα τώρα." μου απάντησε.

"Τι έχεις στο μυαλό σου;" τον ρώτησε ο Legolas.

"Θα σας πω." ξεκίνησε. "Σκέφτηκα πως καλό θα ήταν να ενημερώσουμε τον Elrohir και τον Elladan για το τι πρόκειται να συμβεί μιας και είναι στο δρόμο μας. Το Shire όμως βρίσκεται σε πολύ μεγάλο κίνδυνο και θα πρέπει να ενημερωθεί το συντομότερο. Αποφάσισα λοιπόν να θέσω εσένα και την Belle επικεφαλής ενός ικανοποιητικού στρατού  και να συνεχίσετε για το Shire, όσο εγώ με το υπόλοιπο μέρος του κατευθυνόμαστε προς το Σκιστό Λαγκάδι."

"Έχει μια λογική αυτό που λες, αλλά πιστεύει ότι είναι σωστή αυτή σου η απόφαση;" ρώτησα σκεπτική.

"Δεν ξέρω αν είναι σωστή η απόφαση μου, Belle. Ξέρω όμως ότι δεν έχω άλλη επιλογή. Αν οι σκέψεις μας δεν είναι λανθασμένες τότε το Shire βρίσκεται σε πολύ μεγάλο κίνδυνο. Και όσο καθυστερούμε τόσο περισσότερο θα κινδυνεύει. Μπορεί λοιπόν να μην είναι η πιο σωστή επιλογή, αλλά είναι η πιο σοφή."

"Τότε ας γίνει έτσι, Aragorn." απάντησε ο Legolas και πήδηξε ξανά στο άλογο του.

"Να προσέχεις." ψιθύρισε ο Aragorn στο αυτί μου.

"Και εσύ το ίδιο." απάντησα και ακολούθησα την κίνηση του Legolas.

"Λοιπόν ακούστε με όλοι." φώναξε ο Aragorn. "Θέλω 50 στρατιώτες της Minas Tirith να με ακολουθήσουν. Οι υπόλοιποι θα ακολουθήσετε την Belle και τον Legolas. Έγινα κατανοητός;"

𝕭𝖊𝖙𝖜𝖊𝖊𝖓 𝕿𝖜𝖔 𝖂𝖔𝖗𝖑𝖉𝖘: 𝕿𝖍𝖊 𝕯𝖆𝖚𝖌𝖍𝖙𝖊𝖗 𝕺𝖋 𝕾𝖔𝖚𝖗𝖔𝖓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora