Προχωρούσαμε 2 μέρες συνεχόμενα χωρίς να σταματήσουμε, όταν την αυγή της τρίτης μέρας φτάσαμε στις πύλες τού Rohan. Ο φύλακας αναγνώρισε αμέσως το Cedderic και τον άρχοντα Aragorn και άνοιξε την πύλη χωρίς καθυστέρηση. Ανεβήκαμε τον πλακόστρωτο δρόμο και αφήσαμε τα άλογα μπροστά στην μεγάλη σκάλα. Εκεί ένας φύλακας μας άνοιξε την πόρτα.
Μπαίνοντας μέσα συνειδητοποίησα πως δεν είχαν αλλάξει και πολλά. Η μόνη διαφορά ήταν ότι πλέον η αίθουσα ήταν λουσμένη στο φως και όχι σκοτεινή. Μπροστά από τον θρόνο ο Cedderic υποκλίθηκε και έφυγε.
"Χαίρε άρχοντα του Rohan, Eomer." είπε ο Aragorn. "Χαίρομαι που σε βλέπω ξανά. Αν και θα προτιμούσα η περιστάσεις να ήταν διαφορετικές."
"Φίλοι μου, χαίρομαι πολύ που σας ξανά βλέπω, αλλά αν κρίνω από τα λόγια σου, άρχοντα, και το έκτακτο συμβούλιο, μάλλον η επίσκεψη σας δεν είναι για καλό.
"Πράγματι, έτσι είναι." του απάντησα. "Μάθαμε για μια κοπέλα που ήρθε πριν μερικές μέρες. Πες μου όμως είναι ακόμα εδώ ή μπορούμε να σου μιλήσουμε ελεύθερα;"
"Όχι. Έφυγε χθες, αργά το απόγευμα, μπορείτε να μιλήσετε ελεύθερα. Αλλά πρώτα ελάτε να φάτε και να ξεκουραστείτε λιγάκι. Φαίνεστε πολύ κουρασμένοι. Πόσες μέρες ταξιδεύετε;" ρώτησε.
"Δυο. Και χωρίς ανάπαυση." απάντησε ο Aragorn καθώς καθόταν σε μια καρέκλα.
"Άρα σημαίνει ότι ήταν κάτι πάρα πολύ επείγον." συμπαίρανε ο Eomer.
"Και είχε να κάνει με την κοπέλα που ήταν εδώ. Ή μήπως να πω την Marion;" είπε ο Gandalf.
Το πρόσωπο του Eomer χλώμιασε και άφησε κάτω το πιρούνι του.
"Τι εννοείς;" ρώτησε μπερδεμένος ο Eomer. "Η κοπέλα μου συστήθηκε ως Elbereth. Είπε πως ήταν η κοπέλα του ξαδέλφου μου, του Theodret, πριν αυτός πεθάνει."
"Απάντησε μου σε μια ερώτηση." είπα αμέσως. "Είχε κόκκινα μάτια;"
"Ναι. Αλλά και τι με αυτό αρχόντισσα;" ρώτησε πάλι μπερδεμένος.
"Η Marion είναι η μοναδική κοπέλα και μάγισσα με κόκκινα μάτια. Η άλλες μάγισσες έχουν κίτρινα ή και πράσινα μάτια, αλλά ποτέ κόκκινα." πήρε τον λόγο ο Gandalf. "H Oriadet ήταν η μόνη με κόκκινα μάτια και τα κληροδότησε στην κόρη της. Η Oriadet όμως καταδικάστηκε σε θάνατο για το παραστράτημα της να πάει με τον εχθρό, οπότε η μόνη γυναίκα με κόκκινα μάτια πλέον είναι η Marion."
Ο Eomer χλώμιασε ακόμα περισσότερο. Δεν μπορούσα να τον βλέπω έτσι. Σηκώθηκα και του έβαλα λίγο νερό.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝕭𝖊𝖙𝖜𝖊𝖊𝖓 𝕿𝖜𝖔 𝖂𝖔𝖗𝖑𝖉𝖘: 𝕿𝖍𝖊 𝕯𝖆𝖚𝖌𝖍𝖙𝖊𝖗 𝕺𝖋 𝕾𝖔𝖚𝖗𝖔𝖓
Fiksi PenggemarΈχουν περάσει 5 χρόνια από την καταστροφή του Souron. Η Belle και ο Legolas είναι ακόμα μαζί. Ο Aragorn έχει παντρευτεί την Arwen και κυβερνούν μαζί την Gondor. Αποφασίζουν λοιπόν να κάνουν ένα reunion της συντροφιάς για να μάθουν τα πάντα και για τ...