09.03.2019
Selam Taehyung. Bugün yine berbat bir gün oldu. Dün eve gittikten sonra sana mesaj atmıştım fakat hiç bana dönmedin. Benden bıkmış mıydın? Artık ilgini çekmiyor muydum yoksa? Artık ne düşüneceğimi bilmiyorum Taehyung. Bildiğim tek şey arkadaşım diye yanında gezenlerin seni benden uzaklaştırmaları oldu Taehyung.
Bugün okula beraber gitmiştik ama tek yaptığın bana o çocuklarla geçirdiğin anları heyecanla anlatmak olmuştu. Her ne kadar mimiklerini izlemek istesem de kırılmıştım ve birşey demeden yere bakmıştım.
"Jimin iyi misin?" demiştin. Cidden bunu sormuş muydun? Eskiden yüzümü assam beni güldürüp rahatlatırdın fakat şimdi 'iyi misin?' demekle yetinmiştin. Sanırım aramız gerçekten açılmıştı.
Salak biri gibi 'birşey yok' demedim tabiki. Direkt konuya girdim.
"Benden sıkıldın mı Taehyung?"
Ağladığımı anlamaman için kafamı yerden kaldırmadım. Dün bütün gece bunun için ağlamam yetmiyormuş gibi birde şimdi ağlıyordum. Göz yaşları çok inanılmaz değil miydi? Asla tükenmiyorlardı.
"Bunu da nereden çıkardın?" dedin bana. Sence bunu nereden çıkarmış olabilirim?
"Benden uzaklaştın Taehyung." dedim. Bir süre cevap gelmediğinde devam ettim.
"O çocuklar geldiğinden beri-"
Cümlemi kolumu tutup beni durdurman kesmişti Taehyung. Canım acıyordu. Ya sen kolumu çok sıkı tutuyordun ya da ben çok hassaslaşmıştım. Bence ben hassaslaşmıştım. Diğer seçeneğe inanmak istemedim.
"Saçmalama Jimin!"
Neden bağırmıştın ki? Seni kızdıracak birşey mi söylemiştim?
"Neden bağırdın ki?"
Saçlarıma bir kez daha teşekkür ettim Taehyung. Eğer onlar olmasaydı ağlamamı görecektin.
Birden elini gevşettin ve kolumu bıraktın.
"Arkadaşlarım hakkında kötü konuşmanı istemiyorum Jimin."
Gözlerimi kapadığımda yaşlar gözümden süzüldü fakat sen görme diye arkamı döndüm Taehyung. Neden bana acı çektiriyorsun? Eskiden canımı acıtmaya korkarken şimdi bana bağırıyorsun.
Yanımdan ayrıldın. Hiçbirşey demeden yanımdan ayrıldın Taehyung ve ben sen gittikten sonra yere çöküp hıçkırarak ağladım. Tabi sen bunları görmedin.
Birkez daha seni sevmem canımı yaktı Taehyung fakat sorun değil. Bu acılar seni sevmemin bedeliydi.
Seni seviyorum, her ne kadar canımı yaksanda.
Sevgiler, Park Jimin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Letters ➳ Vmin
FanfictionPark Jimin umutsuzca en yakın arkadaşına aşık olmuştu. Ona olan aşkını mektuplarına dökmüştü. Yazdığı mektuplar Park Jimin'in aşkının bir simgesi gibi olmuştu. Tek umudu en yakın arkadaşının da kendisini sevmesiydi. Acaba bu olacak mıydı?