intro

4.7K 203 61
                                    

Selam güzellerim, konusunu toparlamanın benim için bir hayli zor olduğu ve sonunda toparladığım bir hikâyeyle burdayım.

Öncelikle "intro" yazdım fakat diğer hikâyelerdeki gibi, birinci bölüm tanıtımdan sonra olmayacak yani hikâyenin ortasından bir kısım sundum sizlere.

Oldukça içime sinen bir başlangıç oldu umarım güzel geri dönüşler alır.

Başlayalım bakalım.

ஐஐஐ

Gözyaşlarım gözlerimi yakıyordu ama umursamadım, duygularımı gizleme gereği duymadan baktım ona.

Kelimelerim hiç bir şeyi açıklamaya yetmediğinden, iğrenen bakışlarımı üzerinde gezdirmekle yetindim.

O yüzünde ise pişmanlığını belirten bir ifade vardı. "Ö-özür dilerim."

Yanıma ilerlediğinde, dalgaların denize vurduğu kayalıklarda bir adım geriye attım.

İşaret parmağımı kaldırdım ve artık yüzümü tahriş eden gözyaşlarımı elimin tersiyle sildim. "Bir daha asla karşıma çıkma Manoban!"

"J-jennie."

Bana doğru bir adım daha attığında iğrenen bakışlarımı gözlerinden ayırmadan hızlıca olumsuz anlamda başımı salladım ve kayalıklarda bir adım daha geriledim.

"İsmimi dahi ağzından duymak istemiyorum."

Yaz akşamının hafif rüzgarının ve denizin uzağındaki gemilerin suçlusu olduğu dalgalar, kayalara her çarptığında tuzlu su bileklerime değebilecek kadar yakındım denize.

Bana doğru elini uzatıp bir adım daha attığında, hiç bir şeyi umursamadan geriledim. "Elimi tut düşeceksin."

Yüzüm ekşiyordu onu gördükçe, istemiyordum yardımını, onun yardımındansa düşerdim daha iyiydi. Biraz ilerimizde öpüşen çifte kısaca baktım ve kafamı tekrar ona çevirdiğimde bana doğru büyük bir adım attığını gördüm, panikle gerilerken konuştum.

"Sakın bir daha bana yakla-"

Cümlem, ıslak kayalardan kayan yalın ayağımla ve bedenimin hakimiyetini  kaybedip soğuk suya düşmemle yarım kalmıştı. Dudaklarımdan bir çığlık dökülmesi ile herkesin dikkati bize çekilmişti.

Tuzlu suyun tadını dilimde hissettim ve kendimi kurtarmak için çırpınmama fırsat kalmadan, başımı sert bir şeye çarpmıştım. Yoğun ağrıya hapsoldum.

Suda baş ağrım yüzünden daha fazla açık tutamadığım gözlerim yavaşça kapanmadan önce, başımdaki kanın, suyun şeffaf yeşilliğine yayıldığını görebilmiş ve suyun dışındaki sevgilimin sesini işitmiştim.

"Jennie!"

ஐஐஐ

summertime sadness || jenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin