ஐஐஐ
Hepinize selam güzellerim. Ben galiba çok duygusal oldum ya baya etkiledi bu kitap beni.
En sevdiğim hikayemin sonuna hoşgeldiniz.
Sorularınızı bu bölüme alabilirim hepsini tek tek yanıtlarım ve izninizle, önce bilmeniz gerekenleri sonra ise hislerimi paylaşacağım.
1- Bu kitabı yazmaktan o kadar çok keyif aldım ki ஐஐஐ şu emojiyi kullanamamak bile beni duygulandırır o yüzden eğer siz de isterseniz Lisa'nin sonraki hayatıyla ilgili ilerleyen zamanlarda bir özel bölüm yazarım.
2- Kitapta geçen her şarabı yazarken gerçekte çok özen gösterdim, epey araştırma yaptım o yüzden bu konudaki desteğiniz için teşekkür ederim.
Gelelim benim hislerime.
Yazmaktan şu ana kadar en çok keyif aldığım kitaptı hepinize sonsuz teşekkür ederim her yorumunuz için.
Umbrella gibi sonradan değiştirilmiş bir son olmasını istemediğimden, kafamdaki taslağın hiç dışına çıkmadan ilerledim ve içime sinen bir finalle kapanışı yaptım.
Umarım hepiniz çok keyif almışsınızdır ve yazarken biraz olsun hisleri yansıtabilmişimdir.
Lütfen final veya kitap hakkındaki genel görüşlerinizi benimle paylaşın benim için bu kitap hakkında her yorumunuz çok değerli.
Ayrıca bölüm sonuna Summertime Sandness için bir playlist bırakıyorum. Sizi sıkmamak için her şarkıyı kullanmadım ama benim için bu kitabı temsil eden bir çok önemli ve ilham kaynağı şarkı var. Eğer telefonunuzda "summertime sandness" diye bir playlist oluşturup şarkıları eklemek istersiniz diye bırakıyorum.
Hepinizi çok seviyorum başka kitaplarda görüşmek dileğiyle
ஐஐஐ
1- Lana Del Rey - Summer Wine
2- Lana Del Rey - West Coast
3- Lukas Graham - 7 Years
4- Tones & I - Dance Monkey
5 - Lana Del Rey - Diet Mountain Dew
6 - Ariana Grande - Dangerous Woman
7 - Camilla Cabello - Shameless
8 - Chase Atlantic - Into it
9 - Ghost Monroe - I am the fire
10 - Halsey & G - eazy - Him & I
11 - Hey Violet - Unhonly
12 - Lana Del Rey - Summertime Sandness
ŞİMDİ OKUDUĞUN
summertime sadness || jenlisa
Fanfiction"Dünyanın en pahalı şarabı bile bana dudaklarından daha güzel bir tad veremez" Kitap ismini, Lana Del Rey'in "Summertime Sandness" adlı şarkısından almıştır.