~ Δύο μέρες μετα ~
Τετάρτη σήμερα ! Μόλις εχω γυρίσει απο το σχολείο και η μονη μου σκέψη είναι οτι αύριο θα γνωρίσω απο κοντά τον Harry Styles ! Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω . Μετα απο λίγο η μαμά μου έρχεται στο δωμάτιο , βγάζοντας με από τις σκέψεις μου .
«Ελευθερία» λέει « Εγω τα εχω όλα έτοιμα για αύριο ! Εσύ έχεις κάνει οτι έπρεπε ; »
«Νομίζω ναι , εχω σκεφτεί τις ερώτησής που θέλω να του κάνω και έχω μαζέψει το δωμάτιο μου »
«Νομίζω ότι ξεχνάς κατι βασικό » λέει, τι εννοεί εχω κάνει οτι έπρεπε να κανω ! Τι έχω ξεχάσει ;
«Δηλαδή τι εχω ξεχάσει ; » την ρωτάω .«Τι θα βάλεις ;» Ωχχ Θεέ μου , ΟΧΙ ! Πως μπορεί να το ξέχασα αυτο ! Τι θα βαλω; Σε δευτερόλεπτα εχω προσπεράσει την μαμα μου και βρίσκομαι μπροστά στην ντουλάπα .
Πριν μου ανακοίνωση η Χρύσα την έκπληξη της , είχα πει πως θα φορούσα την μπλε καρό φούστα με το μαύρο ζιβάγκο μπλουζάκι. Αλλα μήπως είναι υπερβολικό ; Βασικά είναι τα γενέθλια μου μπορώ να φορέσω οτι θέλω , όσο υπερβολικό και αν είναι !
***
Όλοι η υπόλοιπη μέρα μου πέρασε με της σκέψεις μου για την αυριανή .
Αφού κάνω μπάνιο και φτιάξω τα μαλλιά μου κοτσίδες για να είναι σγουρά αύριο , ξαπλώνω στο κρεβάτι μου .Και τι θα γίνει αν δεν με συμπαθήσει ; Τι θα κάνω τότε ;
Αυτές οι δυο ερώτησής παίζουν ολοι μέρα στο μυαλό μου . Επίσης το γεγονός οτι θα πρέπει να του μιλάω στα Αγγλικά με γεμίζει άγχος .
Ποτέ δεν ήμουν καλοί στα Αγγλικά και αυτο με τρομάζειΚαι αν πω κατι λαθος;
Ωχ Θεε μου αυτό δεν το είχα σκεφτεί . Πφφφφ Ελευθερία ηρέμησε !!!
Επαναλαμβάνω αυτό συνέχεια μέχρι που με παίρνει ο υπνος .~ Το άλλο πρωί ~
Όταν ξύπνησα συνειδητοποίησα οτι κοιμήθηκα ότι κοιμήθηκα το πολύ δυο ώρες . Πάντα αυτό συμβαίνει όταν έχω άγχος , ποτέ δεν κοιμάμαι καλά . Σηκώνομαι από το κρεβάτι και πηγαίνω στο μπάνιο .
Τα μάτια μου είναι μαύρα απο την έλλειψη ύπνου . Βάζω μεϊ-καπ για να καλύψω την μαυρίλα στα ματια μου , λίγη μάσκαρα,ρουζ και λίγο λιπ γκλος.
Επιστρέφω στο δωμάτιο μου, ντύνομαι , φτιάχνω τα μαλλιά και αφού βάλω μισώ λίτρο κολόνια , περνώ την τσάντα του σχολείου μου .Καθώς βγαίνω απο το δωμάτιο μου βλέπω όλοι την οικογένεια μου μαζεμένοι . Η μαμά μου τους κάνει νόημα και όλοι μαζί αρχίζουν τραγουδάνε το happy birthday !
«Οο , ευχαριστώ » λεω
«Χρόνια Πολλά !» μου λεει η μαμα μου και μου δίνει μια σακούλα δώρου που περιέχει την σειρά βιβλίον της Αγκάθα Κρίστι .
«Wow , ευχαριστώ πολύ » λεω υπερβολικά χαρούμενη . Άν υπάρχει κάτι που αγαπώ πολύ ( εκτός του Χάρρυ) αυτο σίγουρα είναι τα μυθιστορήματα. « Μπαμπά , στης δύο ακριβώς να είσαι στο σχολείο, για να πάμε στο αεροδρόμιο !»
«Έγινε» λέει ο μπαμπάς μου και αφού βάλω τα μαύρα μποτάκια μου , πηγαίνω σχολείο !
Αυτό ήταν το δεύτερο κεφάλαιο ελπίζω να σας άρεσε . Περιμένω τα σχόλια σας !
YOU ARE READING
Surprise (H.S.)
FanfictionΚαι κάπως έτσι η ζωή μου άλλαξε χάρη στον Harry Styles ποιός θα το περίμενε οτι μια έκπληξη γενεθλίων θα με έκανε αυτό που ειμαι τώρα μια.....