19

174 9 5
                                    

Harry's pov

Ξυπνάω , χωρίς να ανοίξω τα μάτια μου ψάχνω με τα χέρια την Ρια . Το μόνο που τελικά πιάνο είναι ένα χαρτί .

Χάρρυ σήμερα έρχεται η μεταφορική με τα έπιπλα και έπρεπε να είμαι στο σπίτι μου . Αν θες έλα και εσύ . Love you ~Ρια

Χμμ αυτό σίγουρα βοηθά στην έκπληξη μου . Σηκώνομαι και ντύνομαι βιαστικά . Πάω στο γκαράζ και περνώ το αυτοκίνητο που της πείρα . 10 λεπτά αργότερα είμαι έξω από το σπίτι της . Παρκάρω και βάζω μια κόκκινη κορδέλα στο καπώ του αυτοκινήτου . Μπαίνω με το κλειδί μου μέσα στο σπίτι . «Ρια»

«Χάρρυ είμαι στην κουζίνα»φωνάζει και πηγαίνω προς τα εκεί «Κοίτα τη έκανα αλλά μην με κρίνεις »

«Τι;»

«Άνοιξε αυτό το συρτάρι» το ανοίγω και βρίσκω εκεί μέσα πάνω απο 100 διαφορετικές σοκολάτες . Γελάω .

«Για αυτό έφυγες ;»

«Κύριος για τα έπιπλα αλλά ναι και αυτό ήταν ένας λόγος »

«Σου εχω μια έκπληξη που είναι καλύτερη απο της σοκολάτες»

«Τίποτα δεν είναι καλύτερο απο της σοκολάτες . Όμως θέλω να μάθω τι είναι η έκπληξη»

«Okay κλείσε τα μάτια σου . Θα σε κρατάω . Μην κρυφό κοιτάς » γελάει

«Εντάξει» την πάω έξω και την αφήνω λίγο πιο μακρυά από το αμάξι

«Άνοιξε τα» τα ανοίγει και το κοιτάει μετα κοιτάει εμένα «Ολο δικό σου » λεω και τσιρίζει

«Ευχαριστώ ευχαριστώ ευχαριστώ Χάρρυ είναι τέλειο» με φιλάει . Ανοίγω τα μάτια μου απο ένα ηχώ . Γύρω μας υπάρχουν διάφορα άτομα με κάμερες . Γαμωτο. «Εμ τι κάνουμε;» μου ψιθυρίζει η Ρια

«Νομίζω δεν μπορούμε να το δικαιολογήσουμε πλέον » γνέφει .

«Ας το πουμε» λέει «Πες το » πριν προλάβω να το πω μας περικυκλώνουν και οι ερωτήσεις πέφτουν βροχή . Τελικά το μάθανε και σε λιγότερο από δέκα λεπτά θα το ξέρουν όλοι . Μετά απο λίγο όλοι φύγανε . «Πάμε μια βόλτα»

«Θα οδήγησης ;» ρωτάω

«Ναι γιατί ; εχω δίπλωμα»

«Ναι το ξέρω αυτό αλλά έχεις οδηγήσει ποτέ ;»

«Ναι»

«Ποτέ;»

«Λοιπόν θυμάσαι που είχαμε πάει λούνα παρκ .» γνεφω «Είχαμε μπει στα συγκρουόμενα»

«Ωχχ Θεέ μου »γελάει

«Πλάκα κάνω εχω ξανά οδήγηση . Με εμπιστεύεσαι;»

Surprise (H.S.) Where stories live. Discover now